کد خبر: ۳۸۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ 20 February 2017

 

تابناک / حسینعلی خدایگانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا؛ با قدردانی از کلیه کسانی که در برف اخیر برای خدمت رسانی به مردم در تلاش شبانه روزی بودند افزود: همکاری صمیمانه و کمک های مستقیم مادی و معنوی شهروندان با مدیران در برف اخیر نمونه کامل لطف و محبت مردم لاهیجان به مدیران شهری بود .


وی اظهارداشت:از کلیه مدیران شهرستان بخصوص فرماندار شهرستان ، مدیران ادارات آب ، برق ، گاز ، بازرگانی ، اصناف و مقامات انتظامی و امنیتی ، کارکنان صدیق بنیاد مسکن شهرستان و استان که با در اختیار قراردادن ماشین آلات خود یاریگر شهرداری لاهیجان بودند از طرف مردم و اعضای شورای لاهیجان قدردانی می کنیم .


وی تصریح کرد:سازمانهای مردم نهاد، مراکز درمانی و بهداشتی، بیمارستان ها ، اورژانس و همکاری جوانان آفرود و بوم بانان با ستاد بحران شهرداری لاهیجان در کمک رسانی در این برف قابل تحسین است.


وی از مدیران و فعالان دنیای مجازی و سایتهای خبری که با نظرات خوب و سازنده در پیگیری امور موثر بودند نیز تشکر کرد.


خدایگانی افزود :از پرسنل زحمتکش ستادی و خدماتی ، فضای سبز ، آتش نشانی ، عمرانی و واحد تأسیسات شهرداری که با تمام کاستی ها با تلاش شبانه روزی خود و عرق به خدمت تلاش کردند تا شهروندان مشکل نداشته باشند سپاسگزاری می نماییم.


ستادبحران شهری لاهیجان به ریاست شهردار این شهر از قبل از آغاز بارش برف در صبح روز جمعه برای مقابله با این بحران آماده بودند ، ۲۵۰نیروی آماده باش این شهرداری با انجام عملیات شبانه روزی تمامی معابر و خیابان های اصلی شهر را باز نگهداشتند و جریان رفت و آمد رابرای عموم فراهم کردند.


پس از توقف برف در روز شنبه و بازگشایی مسیرهای رفت وآمد معابر و پیاده روها توسط شهرداری لاهیجان عملیات پاکسازی و برف روبی سطح شهر همچنان توسط نیروهای عملیاتی ستاد مدیریت بحران شهرداری ادامه دارد.


پیش بینی شده است که بیش از سه هزارمترمکعب برف از سطح شهر لاهیجان جمع آوری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار