کد خبر: ۳۷۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۶ 18 February 2017
تابناک / استاندار گیلان با بیان اینکه تاکنون بارش برف در شهرستان آستارا به 50 سانتیمتر و در ارتفاعات به بیش از 120 سانتیمتر رسیده است، افزود: هم اکنون عمده شهرستان های استان زیر پوشش برف قرار دارند.

دکتر محمدعلی نجفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با بیان اینکه ستاد بحران استان از 3 روز گذشته فعال شده است، اظهار کرد: با توجه به آغاز بارش شدید برف از غرب استان، نیروهای ستادی حضوری فعال در محورها داشته اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تاکنون بارش برف در شهرستان آستارا به 50 سانتیمتر و در ارتفاعات به بیش از 120 سانتیمتر رسیده است، افزود: هم اکنون عمده شهرستان های استان زیر پوشش برف قرار دارند و بارش تا ظهر فردا ادامه خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از حضور همه راهداران و نیذوهای تامین کننده انرژی اعم از برق و گاز و نفت و بنزین و سی.ان.جی و...، خاطرنشان کرد: تاکنون گزارش قطعی آب و برق و گاز نداشتیم و اکیپ های برق رسانی به قطعی های موردی رسیدگی کرده اند.

استاندار گیلان از حضور 700 دستگاه ماشین آلان سبک و سنگین در شهرستان ها خبر داد و گفت: همه فرمانداران بیدار و پای کار هستند. این سامانه تا فردا کاملا از استان عبور می کند و هیچگونه نگرانی از جهت تامین امکانات و ارزاق مردم وجود ندارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار