کد خبر: ۳۷۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 08 February 2017
تابناک / اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، با بیان اینکه گیلان در روزهای اخیر کانون بارش های شدید برف بود، اظهار کرد: بارش برف در کمتر از یک روز منجر به قطعی برق مناطق زیادی شد که این نشان از فرسودگی زیرساخت های برق در استان دارد.

وی با تأکید براینکه لوجستیک وزارت راه کافی نبود، اضافه کرد: بخش های دیگر مانند سایر دستگاه ها، مشارکتی در این زمینه نداشتند و مردم ساعت ها در شریان های اصلی استان گیلان سرگردان بودند و کسی هم پاسخگو نبود.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به این موضوع که در اسرع وقت مجمع نمایندگان استان گیلان واکنش تندی را نسبت به این ضعف مدیریت در بحث مقابله با بحران برف را به وزارت نیرو، راهداری و وزارت کشور ابلاغ می کند.

عباسی با بیان این مطلب که از حق و حقوق مردم در این رابطه دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که بافت فرسوده و زیرساخت های فرسوده و مدیران نا کارآمد دست به دست هم بدهند و باعث اختلال در زندگی مردم و آسیب و تهدید برای آرامش مردم باشند، گفت: در مقابل برف اخیر که از قبل پیش بینی شده بود مسئولان استان تسلیم شدند و نتوانستند آنطور که باید و شاید راه گشا باشند.

**حوزه سیاسی استانداری گیلان از حوزه عمرانی فعال تر است!

وی با اشاره به این موضوع که بسیاری از رفتارهای مدیران ما سیاسی است، گفت: این رفتارهای مدیران ساختار انتخاباتی دارد و مشاهده می شود حوزه سیاسی استانداری گیلان فعال تر از حوزه عمرانی است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان این مطلب که انتظار داشتیم حوزه اقتصادی و عمرانی استان گیلان پیشروتر از حوزه سیاسی باشد، اضافه کرد: به دلیل نزدیک شدن به انتخابات به جای پرداختن به مطالبات و مشکلات مردم به فکر مهره چینی و مسایل انتخاباتی خودشان هستند.

**مردم صحنه گردانی های بعضی از مدیران سیاسی را کاملا حس می کنند

عباسی با تأکید براینکه مدیران ناکارآمد استان باید جابجا شوند، افزود: مردم ما کاملا پشت صحنه و صحنه گردانی های بعضی از مدیران سیاسی را حس می کنند و نمایندگان گیلان هم اجازه نخواهیم داد که مطالبات و مشکلات مردم و خواسته های مردم پشت سیاسی کاری های برخی مدیران پنهان بماند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه حتما این موارد را به مردم خواهیم گفت و شفاف سازی خواهیم کرد، گفت: ناگفته هایی داریم که بعد از ۲۲بهمن ماه در یک گزارش خبری به اصحاب رسانه در مرکز استان منعکس خواهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار