کد خبر: ۳۷۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 06 February 2017
تابناک / سرپرست اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی گیلان از عضویت رایگان کتابخانه های عمومی سراسر استان در چهارشنبه(۲۰ بهمن ) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، زهرا بدن‌آرا، سرپرست ادراه کل کتابخانه های گیلان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب از برگزاری برنامه های ویژه به همین مناسب در کتابخانه های عمومی استان گیلان خبر داد و گفت: در 102 باب کتابخانه عمومی در سراسر استان گیلان برنامه های مناسبتی توسط کتابداران در حال برگزاری است.

 

بدن آرا با بیان اینکه برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی استان گیلان در ایام الله دهه فجر رنگ و بوی انقلابی به خود گرفته است خاطرنشان کرد: در این ایام نمایشگاه‌ کتاب«یاد یار» بصورت همزمان در بسیاری از کتابخانه های عمومی برگزار و تا پایان دهه مبارک فجر جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

 

وی برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان با موضوع انقلاب، مسابقات نقاشی، جلسات قصه‌گویی و برگزاری جشن های انقلاب در کتابخانه های عمومی را از دیگر برنامه های مناسبتی این ایام برشمرد.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان همچنین از عضویت رایگان کتابخانه های عمومی در چهارشنبه(20بهمن) بعنوان یکی از مهمترین برنامه های کتابخانه های عمومی در سراسر استان یاد کرد و از علاقمندان به کتاب و کتابخوانی خواست تا از فرصت ایجاد شده برای استفاده از امکانات ویژه کتابخانه ها بهره مند شوند.

 

بدن آرا مدارک لازم جهت ثبت نام در کتابخانه های عمومی را تکمیل فرم عضویت، ارائه کارت ملی یا شناسنامه، یک قطعه عکس ۴*۳و  پرداخت مبلغ ۵۰۰۰ ریال جهت صدور کارت عضویت عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: همچنین کتابخانه عمومی میرزا کوچک جنگلی و نخستین کتابخانه سیار شهر رشت در روزهای پایانی دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

 

بدن آرا در پایان ضمن تاکید بر حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: کتابداران استان گیلان با حضور در این راهپیمایی با آرمانهای امام(ره) و انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار