تابناک / حجت شعبانپور، معاون امور عمرانی استانداری گیلان امروز(۱۴ بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش سنگین برف از شب گذشته در استان اظهار کرد: ایستگاه های هواشناسی در شهرستان های رشت، لاهیجان، آستانه، انزلی، فومن، شفت و تا رستم آباد تا ساعت ۸ صبح امروز ۵۰ سانتی متر برف را در جلگه گزارش کردند.
کد خبر: ۳۷۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 02 February 2017
تابناک / حجت شعبانپور، معاون امور عمرانی استانداری گیلان امروز(۱۴ بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش سنگین برف از شب گذشته در استان اظهار کرد: ایستگاه های هواشناسی در شهرستان های رشت،  لاهیجان، آستانه، انزلی، فومن، شفت و تا رستم آباد تا ساعت ۸ صبح امروز ۵۰ سانتی متر برف را در جلگه گزارش کردند.

 وی ادامه داد: در مناطق کوهستانی مانند دیلمان و اسالم به خلخال ۹۰ سانتی متر برف باریده است.

 شعبانپور با بیان اینکه در ابتدا با مشکل قطعی برق مواجه بوده و ۵۰ هزار خانوار از سیستم برقی خارج شدند تصریح کرد: این  قطعی برق در روستاهای  حد فاصل رشت تا لاهیجان بوده که ۸۰ اکیپ مشغول کار هستند تا برق رسانی را انجام دهند و تا  شب این مشکل رفع می شود.

وی با بیان اینکه بارش برف در جلگه ادامه دارد تصریح کرد: این بارش ها از سمت غرب رو به کاهش و به سمت شرق افزایش دارد و امیدواریم  تا ۹ شب  به اتمام رسیده و از استان خارج شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار