در دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپر لیگ والیبال گیلان جام خزر، عصر سه شنبه تیم های فولاد گیلان و شهرداری رودسر به مصاف هم رفتند.
کد خبر: ۳۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 20 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، در دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپر لیگ والیبال گیلان جام خزر، عصر سه شنبه تیم های فولاد گیلان و شهرداری رودسر به مصاف هم رفتند.

در جریان این مسابقه که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، تیم والیبال فولاد گیلان موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر حریفش به برتری دست یابد.

در دیدار رفت این دو تیم نیز، تیم والیبال فولاد گیلان موفق شده بود با همین نتیجه سه بر یک تیم شهرداری رودسر را شکست دهد و با توجه به پیروزی در هر دو دیدار رفت و برگشت، تیم والیبال فولاد گیلان به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کرد.

همچنین در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال سوپر لیگ باشگاه های استان گیلان، تیم های ملوان جوان رشت و زیتون رودبار رو در روی هم قرار می گیرند.

رقابت های والیبال سوپر لیگ استان گیلان جام خزر، با حضور 10 تیم از اول اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود که این مسابقات روز هشتم خرداد ماه سال جاری با معرفی تیم های برتر پایان می یابد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار