کد خبر: ۳۶۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 26 January 2017
تابناک / سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: در دیدار برابر سپیدرود رشت در نیمه اول ، بازی قابل قبولی را انجام دادیم.
 
به گزارس خبرنگار ایرنا ، محمد مایلی کهن عصر چهارشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان انزلی در مصاحبه پس از بازی در رشت افزود: در نیمه اول، تمام فضاهای نفوذ را بسته بودیم و تیم سپیدرود فرصت گلزنی نداشت.
 
وی اظهار کرد: در این نیمه بازیکنان ما نیز بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و در تنها فرصت گلزنی که به دست آوردیم ، توانستیم به گل برتری خود در این نیمه دست یابیم و از طرف دیگر به تیم مقابل نیز فرصت گلزنی ندادیم.
 
وی ادامه داد: اما در نیمه دوم تیم فوتبال سپیدرود رشت از فضاهای به وجود آمده استفاده کرد و روی یک اشتباه ، گل دریافت کردیم و بازی به تساوی کشیده شد وگرنه می توانستیم پیروز میدان شویم.
 
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان دو تیم در میدان مسابقه تنشی نداشتند و بازی عادی خود را انجام دادند اما متاسفانه، باز روی سکوها شاهد تنش بودیم و طرفداران به هم ناسزا گفتند.
علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز هنگام ورود به جلسه مطبوعاتی پس از بازی ، با توهین تعدادی از هواداران ملوان انزلی که در ورزشگاه شهید عضدی حضور داشتند، مواجه شد و به همین دلیل در این مصاحبه شرکت نکرد.
تیم های فوتبال سپبدرود رشت و ملوان انزلی عصر چهارشنبه در هفته بیست و یکم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت رو در روی هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار