با حضور مسئولان استانی مقبره مداح اهل‌بیت(ع) فخر الذاکرین استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی در محل قطعه مفاخر بهشت زهرا (س) اردبیل رونمایی شد.
کد خبر: ۳۵۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 29 December 2016

به گزارش تابناک اردبیل، شهردار اردبیل در مراسم رونمایی از این مقبره به جایگاه رفیع استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی اشاره و تبیین جایگاه چهره‌های فرهنگی شهر را وظیفه شهرداری دانست.

حمید لطف‌اللهیان افزود: سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی نه تنها چهره سرشناس استان و کشور، بلکه مداح بزرگ جهان اسلام است که در طول حیات فردی و اجتماعی خود الگوی کم‌نظیری محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: بخشی از معرفی الگوهای فاخر شهر از طریق احداث یادمان‌ها انجام می‌شود و به همین منظور ساخت مقبره سلیم مؤذن‌زاده در دستور کار قرار گرفت و در ۴۰ روز به اتمام رسید.

شهردار اردبیل با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری برای اتمام این سازه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی مختلف شهرداری را در این مدت یاری کردند تا احداث مقبره به اتمام برسد.

لطف‌اللهیان به برنامه شهرداری اردبیل برای بهسازی قطعه مفاخر نیز اشاره کرد و گفت: در نظر داریم قطعه مفاخر در شان هنرمندان، اهالی فرهنگ، ادب و ورزشکاران استان بهسازی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار