معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: با بارش برف در گردنه چری شهرستان کوهرنگ، تردد در این مسیر با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
کد خبر: ۳۴۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 26 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، شهرام ندیمی اظهار کرد: با توجه به گزارش گشت های راهداری و تصاویر دوربین های نظارت تصویری ترافیک، هم اینک در تمام محورهای استان بارش باران و تنها در گردنه چری بارش برف گزارش شده است.

به گفته وی با وجود بارش برف و باران، محورهای این شهرستان باز و همراه با تردد خودروهاست.

ندیمی با بیان اینکه مطابق گزارش های هواشناسی استان طی امروز وزش باد در شهرستان کوهرنگ پیش بینی شده است، ادامه داد: به دلیل کولاک برف در گردنه های شهرستان، به رانندگان توصیه می شود از سفرهای غیرضرور در این محورها خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان هنگام تردد از مسیرهای ارتباطی استان به خصوص شهرستان کوهرنگ خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل و تجهیزات ایمنی زمستانی مجهز کنند.

بخشدار دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ نیز بارش برف در ارتفاعات این شهرستان را حدود 20 سانتیمتر اعلام کرد و گفت: کولاک از بامداد روز دوشنبه گردنه چری و شاه منصوری در محور چلگرد را فراگرفته و تردد خودروها تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

حسن مرادی از باز بودن راه های مواصلاتی این بخش به مرکز شهرستان و مسیر خوزستان خبر داد و افزود: با توجه به کولاک و لغزندگی جاده، استفاده از زنجیر چرخ ضروری است.

گردنه چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ، محور ارتباطی شهرکرد از مسیر کوهرنگ و منطقه بازفت را به استان خوزستان متصل می کند.

محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی و برفگیر است شامل 215 کیلومتر بزرگراه، یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار