کد خبر: ۳۴۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 11 December 2016
تابناک / اعضای شواری اسلامی کلانشهر رشت در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورا، حدود یک ساعت و نیم در رابطه با موضوع اخذ مجوز خرید سهام باشگاه سپیدرود رشت توسط شهرداری بحث و گفت و گو کردند که در پایان ، تنها با پیشنهاد ۸۴۱ میلیون تومان کمک به این تیم موافقت شد و قرار است تا در مدت ۱۰ روز دیگر تصمیم گیری در رابطه با موضوع یاد شده، انجام گیرد.
 
در بخش دوم جلسه شورای اسلامی رشت قرار بود که سید محمدعلی ثابت قدم شهردار این کلانشهر در صحن شورا حاضر و به سووالات اعضا پاسخ دهد که البته بعد از حدود یک ساعت از معطلی شهردار، او در صحن شورا حاضر شد اما جلسه از اکثریت افتاد و ختم جلسه اعلام شد.
 
فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در این جلسه با بیان این که قرار است تا پایان امسال، ۱۲ پارک به مجموعه پارک های کلانشهر رشت اضافه شود، گفت: امسال هشت پارک در رشت افتتاح شده است.
 
وی با تاکید بر ضرورت تقویت و توسعه ورزش بانوان در کلانشهر رشت افزود: اگر چه توسعه ورزش بانوان در حوزه مدیریت شهری در دستور کار قرار دارد اما مسوولان مربوطه بایستی به این مهم توجه بیشتری داشته و حمایت های خود را نشان دهند.
 
وی بر ضرورت سرعت بخشیدن به کار بهسازی و نوسازی سالن ورزشی باقرآباد تنها سالن حوزه بانوان در رشت تاکید کرد.
 
شیرزاد با اشاره به انتقال کارکنان شهرداری رشت از ساختمان سعدی به میدان گیل خاطر نشان کرد: نیاز است تا ساختمان شهرداری در سعدی به یک درمانگاه تخصصی برای خانواده شهرداری و مردم تبدیل شود.
 
وی با بیان سخنان شهردار رشت در نشست خبری هفته گذشته با خبرنگاران مبنی بر این که هشت نفر از دانه درشت های بدهکار به شهرداری ، برای پرداخت بدهی خود اقدام کرده اند، تصریح کرد: شهردار با دریافت این بدهی، در پرداخت معوقات حقوق پارکبان، بخش خصوصی و …… اقدام کند.
 
سیدرضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی رشت با بیان این که حمایت از تیم سپیدرود، کمک به ورزش گیلان است، گفت: سپیدرود در ورزش گیلان نقش مهمی دارد.
 
وی اظهار داشت: تیم فوتبال سیپدرود رشت با بیش از ۵۰ سال سابقه ریشه در این شهر دارد ، حمایت های شهرداری، شورا، هواداران و مسوولان گیلان می تواند برای سپیدرود تعیین کننده و سرنوشت ساز باشد.
 
موسوی روزان خاطر نشان کرد: اگر شورا رای به خرید مالکیت تیم بدهد یا ندهد، نباید در هیچ صحنه ای تیم سپیدرود را از حمایت های خود محروم کند.
 
وی با بیان این که سرمایه گذاری شورای اسلامی کلانشهر رشت بر سپیدرود هزینه نیست، تصریح کرد: با حمایت شهرداری و شورا تیم فوتبال سپیدرود قادر خواهد بود به لیگ برتر صعود کند.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر رشت با تاکید بر این مطلب که هنوز میزان بدهکاری تیم سپیدرود مشخص نیست، اظهار کرد: نباید بعد از خرید تیم ، افرادی به عنوان طلبکار به شهرداری مراجعه کنند.
 
اسماعیل حاجی پور یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز گفت: هیچ کدام از ما مخالف حمایت از تیم سپیدرود نیستیم، اما نمی خواهیم طوری به این تیم کمک کنیم که بدتر از قبل شود.
 
مظفر نیکومنش یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز گفت: اگر به مشکلات تیم سپیدرود نرسیم این تیم برای همیشه باطل می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار