کد خبر: ۳۴۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 09 December 2016
تابناک / محمد پورمحسن با اشاره به اتفاقات پیش آمده در باشگاه سپیدرود اظهار داشت: برخی با بدترین شکل ممکن دست به انتقام از سپیدرود بزرگ زدند و در این بین بیشترین صدمه را این تیم وارد کردند.

وی با اشاره به طرح دو فوریتی لایحه خرید سپیدرود در شورای شهر رشت و مباحث مطروحه در کمیسیون‌های مشترک برنامه و بودجه و فرهنگی شورا، گفت: بنده به اعتبار پروانه صادره شماره 220/17/597 مورخ 17 تیرماه 1394 صاحب امتیاز باشگاه سپیدرود رشت بوده و واگذاری تولیت تیم از سوی اداره کل ورزش و جوانان به‌طور موقت به هیئت فوتبال، صرف نظر از مسایل حقوقی مترتبه، نافی حقوق قانونی و شرعی اینجانب است.

پورمحسن با ابراز گله‌مندی شدید از اظهارات بهارمست سرپرست تیم سپیدرود مبنی بر اینکه غلامی مالک باشگاه است افزود: من تعجب می‌کنم در حالی که ایشان با حکم و امضای بنده سمت سرپرستی باشگاه را برعهده دارند و من با عنوان مالک زیر قرارداد یک میلیارد ریالی ایشان را در این فصل امضا کرده‌ام چگونه به خود اجازه می‌دهد که چنین سخنان خلاف واقعی که خودش هم به آنها اعتقاد ندارد در حضور نمایندگان منتخب مردم عنوان کند؟

وی گفت: من اول فصل با وجود اینکه ایشان سه هفته پس از آغاز تمرینات از حضور در باشگاه سرباز زده بود تلاش کردم تا نظر علی نظرمحمدی را نسبت به ایشان مثبت کنم و با اینکه جو شدیدی بر علیه بهارمست در کادر فنی و هیئت مدیره بود خواستم که همچنان در تیم حضور داشته باشند و امروز ایشان در مقام منجی سپیدرود ظاهر می‌شود و همه چیز را می‌خواهد به نفع جریان خاصی تمام کند.

پورمحسن افزود: اینجانب به احترام مردم و هواداران و زحماتی که برای احیای سپیدرود متحمل شده‌ام تاکنون از انجام مصاحبه و موضع‌گیری علیه وضعیت موجود خودداری کردم ولی ظاهرا این سکوت و صبر آگاهانه برای بعضی از افراد از جمله بهارمست این حق را ایجاد کرده که دستاوردها، منافع و اعتبار و آبروی اینجانب و همکارانم را در احیای سپیدرود نادیده بگیرد و با ظاهر شدن در نقش یک منجی و پنهان شدن پشت احساسات پاک جامعه هواداری به تخریب بنده و دستاوردهای تیم مدیریتی باشگاه بپردازند در حالی که حتی از گرفتن پاداش 100 هزار تومانی هم مضایقه نداشته است.

مالک باشگاه سپیدرود با اعلام اینکه به دلیل نارسایی‌های مالی که در باشگاه وجود داشت شخصاً به ریاست اداره ورزش و جوانان برای واگذاری باشگاه به شخصی صالح نامه زده است گفت: من حاضر نبوده و نیستم که تحت هر شرایطی مالکیت را نگه دارم و نمی‌خواهم در این میان سپیدرود لطمه ببیند و به همین دلیل داوطلبانه نامه‌ای نوشتم و برای واگذاری باشگاه اعلام آمادگی کردم و برمبنای دستور رئیس سازمان ورزش و جوانان استان اداره سپیدرود به‌صورت موقت در اختیار هیئت فوتبال قرار گرفت.

پورمحسن اظهار داشت: این به معنای سلب مالکیت بنده نبوده و پروانه باشگاه همچنان به نام بنده است و قرار بود که تیم با موافقت و حفظ حقوق من به شخصی واجد شرایط واگذار شود اما دوستان پشت درهای بسته و بدون حضور من با خریداران نشستند و یکی یکی آنها را رد کردند و توافقی حاصل نشد و من یقین دارم که اگر در آن جلسات حضور داشتم شرایط به سود سپیدرود به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

وی با سپاس از اعضای شورا و شهردار رشت بابت کمک‌ها و مساعدت‌ها به باشگاه سپیدرود گفت: نقل قول‌های مطروح شده درباره اینکه شهرداری رشت هزینه‌های سپیدرود را می‌دهد صحت ندارد و پس از صعود سپیدرود به لیگ یک و در مذاکراتی که با شهردار به عمل آمد دو پیشنهاد به ایشان ارائه شد که یکی خرید 50 درصد سهام و دیگری قبول اسپانسری باشگاه بود و شهردار رشت پذیرفت که شهرداری صرفاً اسپانسر سپیدرود شود و اتفاقاً بهارمست هم موافق اسپانسری شهرداری و مخالف خرید بود.

مالک سپیدرود افزود: پس از مذاکرات و توافق، قرارداد رسمی بین اینجانب و شهردار رشت به مبلغ 840 میلیون تومان امضاء شد و طبق این قرارداد شهرداری متعهد به پرداخت 30 درصد مبلغ قرارداد به‌صورت نقد و 70 درصد غیرنقدی شد و باشگاه نیز متعهد بود که به نفع شهرداری تبلیغات انجام دهد و ما در بحث تبلیغات روی پیراهن و سایت رسمی و بنرهای اطلاع رسانی برای پروژه‌های شهرداری به وظیفه خود عمل کردیم.

وی با اشاره به نامه انصراف از تیمداری غلامی مالک سپیدرود در پایان فصل 93-94 و پس از عدم صعود تیم به لیگ دسته اول گفت: ایشان با ارسال نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان گیلان، رسماً تیم را به این اداره واگذار کرد و اعلام کرد با  فروش امتیاز تیم مطالبات کادرفنی فصل قبل پرداخت شود و اینجانب در فصل 94- 95 بدون داشتن مالک و تنها با کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان، اعانه مردمی، شورا و شهرداری، هیئت فوتبال و قرض از اشخاص تیم را اداره و با اقتدار به لیگ یک صعود کردیم.

مالک سپیدرود اظهار داشت: ما سال گذشته در سخت ترین شرایط کار را آغاز کردیم و در زمانی که مالک، نامه انصراف زده بود و همه می‌گفتند ادامه کار خودکشی است سپیدرود را زمین نگذاشتیم و با یکدلی و غیرت بازیکن و مربی و کمک هواداران صعود کردیم و مهمتر از صعود موفق شدیم نام سپیدرود را در سطح اول کشور زنده کنیم.

پورمحسن با اعلام اینکه در باشگاه سپیدرود تمامی اسناد مالی شفاف است و هیچ موضوع غیر آشکاری وجود ندارد گفت: بنده به صورت ریز تمام وضعیت مالی باشگاه را به اعضای شورای شهر، سازمان بازرسی و اداره کل ورزش و جوانان تقدیم می‌کنم تا گروهی که فقط به‌دنبال منافع شخصی هستند نتوانند با وارونه جلوه دادن حقیقت به اهداف خود دست یابند.

وی با اعلام اینکه در شرایط کنونی سپیدرود حاضر به واگذاری باشگاه به هر شخص حقیقی و حقوقی هستم گفت: بنده در هر جلسه ‌ که مورد تایید رئیس سازمان ورزش و جوانان استان باشد حضور پیدا خواهم کرد و با ارائه اسناد مالی شفاف که مورد قبول اداره کل باشد به خریدار احتمالی باشگاه را تحویل خواهم داد.

پورمحسن اظهار داشت: من برای سپیدرود بزرگ آرزوی موفقیت می‌کنم و از خداوند می‌خواهم روزی را نبینم که تیم محبوب گیلان اسیر دست سودجویان و منفعت طلبان شود و پس از رسیدن به مقاصدشان عزیز دردانه رشتی‌ها را به کناری گذاشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار