کد خبر: ۳۳۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 20 November 2016

این جلسه تمرینی از ساعت ۱۴ امروز (شنبه، بیست و نهم آبان) در یک هوای بارانی در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار شد و پسران رشتی یک تمرین پرنشاط را زیر نظر سرمربی و کادر فنی خود پشت سر گذاشتند.


به گزارش"دی اسپورت"؛این جلسه تمرینی از ساعت ۱۴ امروز (شنبه، بیست و نهم آبان) در یک هوای بارانی در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار شد و پسران رشتی یک تمرین پرنشاط را زیر نظر سرمربی و کادر فنی خود پشت سر گذاشتند تا با آمادگی بیشتری پای به آخرین دیدار نیم فصل نخست مرحله گروهی در برابر تیم شهید کریمی جویبار گذاشته و موجبات رضایت هواداران خود را فراهم کنند.

 
پس از اتمام این تمرین لیست هجده نفره داماشی ها برای این بازی از سوی هادی طباطبایی اعلام شد و داماشی ها راهی مهمانسرای المپیک رشت شده تا امشب را در آنجا گذرانده و فردا (یکشنبه) صبح زود با اتوبوس عازم قائمشهر شوند. داماشی ها در سفر به قائمشهر در هتل نوید اقامت خواهند داشت و طبق هماهنگی قرار است عصر فردا یک جلسه تمرینی سبک را در قائمشهر برگزار کنند.


همچنین کارت حضور سیامک فراهانی مربی جدید داماش گیلان که چند روز پیش قراردادش را در دفتر هیات فوتبال گیلان ثبت کرده بود، صبح امروز (شنبه) با انجام امور اداری مربوطه توسط مدیر اجرایی باشگاه در سازمان لیگ فوتبال کشور در تهران، از سوی این سازمان صادر شد تا مجوز حضور وی بر روی نیمکت داماش اعلام شود.
مسعود روزبهانی و علیرضا نظیف کار به دلیل مصدومیت و بابک رمضانی پور که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، به دلیل جلوگیری از تشدید مصدومیت برای این دیدار در لیست هجده نفره داماش قرار نگرفتند و غایبان بازی با تیم شهید کریمی جویبار به حساب می آیند.


شایان ذکر است دیدار تیمهای داماش گیلان و شهید کریمی جویبار در چارچوب ددارهای هفته یازدهم و پایانی دور رفت مرحله گروهی رقاتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور، ساعت ۱۴ روز دوشنبه، اول آذرماه در استادیوم شهید وطنی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار