امروز ؛
تابناک / محمد علی رفیعی‌نوده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی با تسلیت شهادت محسن خزایی خبرنگار صدا و سیما در حلب، به تذکرات مکرر اعضای شورای اسلامی این شهر نسبت به شهردار اشاره کرد.
کد خبر: ۳۲۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 13 November 2016
تابناک / محمد علی رفیعی‌نوده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی با تسلیت شهادت محسن خزایی خبرنگار صدا و سیما در حلب، به تذکرات مکرر اعضای شورای اسلامی این شهر نسبت به شهردار اشاره کرد.

وی اظهار کرد: بنده همواره مخالف شخصیت حقوقی شهردار رشت بودم اما تذکرات بنده به منظور استیضاح وی نیست بلکه در راستای رفاه حال شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهردار رشت خیابان‌های کنده‌کاری شده را سر و سامان دهد، تصریح کرد: شهردار رشت به جای جدول‌کاری کنار خیابان‌ها به آسفالت آنها رسیدگی کند تا مردم در روزهای بارانی با مشکل مواجه نشوند.

وی به اقدام انتخاباتی برخی اعضای شورای شهر رشت اشاره کرد و ادامه داد: بعضی از اعضای شورا با اهدای کارت‌های هدیه به آتش‌نشان‌ها قصد انجام کارهای انتخاباتی دارند و از شهردار رشت می‌خواهیم تحت فشار هیچ‌کدام از اعضا نباشد و به جای اهدای کارت هدیه حقوق معوقه کارگران شهرداری رشت را پرداخت کند.

رفیعی درباره پرداخت حقوق به‌موقع کارکنان شهرداری رشت، خاطرنشان کرد: در شهر رشت قرار بود دو خیابان سعدی به سرگل و احسان‌بخش به معلم  متصل یابد و به زیباسازی رشت در ورودی شهر توجه شود اما ورودی شهر رشت مانند جنگلی نابه‌سامان است.

وی درباره حمایت شورا و شهرداری از تیم سپیدرود، بیان اینکه تیم سفیدرود متعلق به تمام مردم شهر رشت است و به شخص خاصی تعلق ندارد و هیچ شخص یا سازمانی نمی‌تواند آن را تصاحب کند و بهتر است برای حمایت از این تیم درصدی از بودجه سالانه شهرداری رشت به آن اختصاص یابد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: برخی از همکاران شورایی به گونه‌ای صحبت می‌کنند که افکار عمومی گمان می‌برد تنها همان شخص در تلاش برای نجات سپیدرود یا داماش است و بنده به عنوان یکی از اعضای شورا اعلام می‌کنم هرگونه حمایتی که از این دو تیم توسط شورا انجام شود با همراهی تمام اعضای شورا است.

وی از انصراف خود برای ورود به انتخابات آینده شورای شهر رشت خبر داد و یادآور شد: از تریبون شورای شهر رشت اعلام می‌کنم برای انتخابات این شورا در اردیبهشت ماه سال آینده ورود نخواهم کرد و از دیگر همکاران نیز می‌خواهم برای کسب رأی اخلاق را زیر پا نگذارند.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار