کد خبر: ۳۲۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 11 November 2016
تابناک / قائم مقام ستاد سرشماری گیلان با اشاره به مشارکت 49.01 درصدی جمعیت استان گیلان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95، اظهار کرد: تاکنون 75 درصد جمعیت استان سرشماری حضوری شدند.

وحید طیفوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با بیان اینکه تاکنون 75 درصد از جعمیت خانوارهای استان گیلان سرشماری حضوری شدند، گفت: گزارش سرشماری گیلان متناسب با پیش بینی‌های انجام شده است.

قائم‌مقام ستاد سرشماری استان گیلان اضافه کرد:از لحاظ شاخص ترکیبی کیفیت نیز گیلان با 95.1 درصد مقام هفتم را کسب نمود؛ در حالی که متوسط کشوری آن 93.3 درصد است لذا جای تقدیر و تشکر از همکاری و مشارکت شایان توجه مردم خوب استان دارد.

وی به بیان مسائل مطروحه درخصوص مسائل امنیتی جهت اجرای هر چه بهتر طرح سرشماری پرداخت و بر لزوم پلاک‌کوبی کد پستی 10 رقمی منازل مسکونی و اجرای آن در آینده  تاکید کرد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گیلان عنوان کرد:خانوارهایی که در زمان مراجعه مامور سرشماری در منزل حضور نداشته اند، چنانچه در سرشماری اینترنتی ثبت نام کرده و کد آماری 12 رقمی را در اختیار دارند، با استفاده از کد خانوار غایب(کد مندرج در برگه اطلاعیه الصاقی به در منزل توسط مامور)به سایت www.sarshomari95.ir وارد شده، و کدآماری خود را ثبت کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار