کد خبر: ۳۲۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 09 November 2016
تابناک / قائم مقام ستاد سرشماری گیلان گفت:علیرغم شرایط آب و هوایی سرد و بارانی در اغلب مدت سرشماری در استان با تلاش مضاعف کلیه رده های اجرایی تاکنون 628 هزار خانوار گیلانی سرشماری حضوری شده‌اند.

وحید طیفوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، از سرشماری حضوری 68.9 درصد خانوارهای گیلانی تا صبح 18 آبان خبر داد و اظهار کرد:به لحاظ پیشرفت کار علیرغم شرایط آب و هوایی سرد و بارانی در اغلب مدت سرشماری در استان با تلاش مضاعف کلیه رده های اجرایی تاکنون 628 هزار خانوار گیلانی سرشماری حضوری شده‌اند؛ در حالی که پیشرفت مورد انتظار در همین مدت 66.8 درصد می باشد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان گیلان افزود:متوسط پیشرفت سرشماری حضوری در کشور 16.7 میلیون خانوار است که برابر با 64.7 درصد خانوارهای مورد انتظار می‌باشد.

وی گفت:از لحاظ شاخص ترکیبی کیفیت نیز گیلان نسب به سایر استان ها در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

طیفوری ضمن تشکر از همکاری و مشارکت شایان توجه مردم استان در امر سرشماری درخصوص خانوارهای غایب،متذکر شد:خانوارهای غایبی که در زمان مراجعه مامور آمارگیر حضور نداشته اند  می‌توانند با استفاده از کد خانوار غایب(کد مندرج در برگه اطلاعیه الصاقی به در منزل توسط مامور) به سایتwww.sarshomari95.ir  وارد شده و به طور اینترنتی در سرشماری مشارکت کنند. خانوارها در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانند از ساعت 8 الی 20 با ستاد سرشماری شهرستان‌های به صورت تلفنی در سرشماری مشارکت کنند یا جهت هرگونه اطلاع با ستاد سرشماری استان به شماره 33666706 تماس حاصل نمایند.

قائم مقام ستاد سرشماری گیلان خاطرنشان کرد:کسانی که دارای کد آماری سرشماری اینترنتی هستند و در مراجعه مامورین آمارگیر به هر دلیلی کد آماری آنها معتبر نباشد لازم است به صورت حضوری سرشماری شوند و لذا تقاضا داریم همکاری لازم با ماموران آمارگیر را بعمل آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار