کد خبر: ۳۲۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 06 November 2016
تابناک / قائم‌مقام ستاد سرشماری گیلان گفت:مرحله آخر قرعه ‌کشی جوایز که شامل خانوارهای غایبی که اطلاعات خود را به صورت اینترنتی ثبت کرده‌اند نیز می‌شود، در پایان سرشماری با اهدای 400 جایزه 10 میلیون ریالی انجام خواهد شد.

وحید طیفوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، اظهار کرد: خانوارهای گیلانی که در زمان مراجعه مامور سرشماری در منزل حضور نداشته‌اند،چنانچه در سرشماری اینترنتی ثبت نام کرده و کدآماری 12 رقمی را در اختیار دارند،با استفاده از کد خانوار غایب(کد مندرج در برگه اطلاعیه الصاقی به در منزل توسط مامور) به سایت www.sarshomari95.ir وارد شده و کدآماری خود را ثبت کنند.

قائم‌مقام ستاد سرشماری گیلان افزود:همچنین خانوارهای غایبی که در سرشماری اینترنتی شرکت نکرده‌اند، می‌توانند با استفاده از کد خانوار غایب(کد مندرج در برگه اطلاعیه الصاقی به در منزل توسط مامور ) به سایتwww.sarshomari95.ir  وارد شده و به طور اینترنتی در سرشماری مشارکت کنند.

وی اضافه کرد:خانوارها در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانند از ساعت 8 الی 20 با ستاد سرشماری شهرستان‌های خود تماس گرفته و به صورت تلفنی در سرشماری مشارکت کنند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گیلان با اشاره به اینکه ماموران سرشماری در استان گیلان حتی در روزهای تعطیل، کار سرشماری و ثبت اطلاعات آماری خانوارها را خانه به خانه انجام می‌دهند، افزود: انتظار می‌رود مردم استان با ماموران آمارگیر همکاری لازم را داشته باشند و با در اختیار گذاشتن اطلاعات صحیح و دقیق، مسئولان را در انجام برنامه‌ریزی‌های اصولی بر پایه آمار و اطلاعات صحیح همراهی کنند.

طیفوری گفت:در صورتی که کد آماری خانوار و یا اطلاعات وارد شده توسط خانوار در سرشماری اینترنتی نامعتبر باشد،خانوار باید اطلاعات خود را دوباره در اختیار ماموران سرشماری قرار دهد.

قائم‌مقام ستاد سرشماری گیلان اضافه کرد:ماموران سرشماری نفوس و مسکن در سراسر کشور به صورت واحد با یک لباس فرم خاکستری رنگ،کارت مخصوص سرشماری به رنگ سفید و با در دست داشتن تبلت اقدام به سرشماری خانه به خانه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:فعالیت‌های ماموران به دلیل استفاده از تبلت در هشتمین دوره از سرشماری عمومی نفوس و مسکن رصد می‌شود و شایسته است در انجام سرشماری دقت نظر لازم صورت بگیرد.

طیفوری درباره قرعه ‌کشی نیز یادآور شد:مرحله آخر قرعه ‌کشی جوایز که شامل خانوارهای غایبی که اطلاعات خود را به صورت اینترنتی ثبت کرده‌اند نیز می‌شود،در پایان سرشماری با اهدای 400 جایزه 10 میلیون ریالی انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار