همایش یک‌هزار نفری تجلیل از معلمان دقایقی پیش در زیباکنار این شهر با حضور قشر بزرگ فرهنگیان گیلان و استاندار این استان آغاز شد.
کد خبر: ۳۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 07 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، همایش یک‌هزار نفری تجلیل از معلمان دقایقی پیش در زیباکنار این شهر با حضور قشر بزرگ فرهنگیان گیلان و استاندار این استان آغاز شد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در مراسم مذکور با تبریک هفته معلم اظهار کرد: معلمان قشر فرهیخته جامعه هستند که وظیفه تربیت یک نسل را به‌عهده دارند.

مهدی حاجتی انتقال تولید دانش حرفه‌ای به دیگران را رسالت مهم معلمان دانست و تصریح کرد: معلمان باید با باز اندیشی در رفتارهای آموزشی خود راه‌های بهتری برای یاددهی و یادگیری مهیا کرده و فضای حرفه‌ای سطوح دانش را فراهم آورند.

وی آموزش و پرورش را دارای خانواده‌ای بزرگ خواند و گفت: معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها و فرهنگیان بیشترین مخاطبان آموزش و پرورش هستند.

این مسئول تعلیم و تربیت را از خصایص زیبای پیامبر (ص) عنوان کرد و یادآور شد: معلمان مسئولیت آگاهی‌بخشی به جامعه را داشته و نقش انکارناپذیری در تربیت نیروی متعهد و متخصص به‌عهده دارند.

وی هفته معلم را اوج تکریم و احترام به معلمان خواند و خاطرنشان کرد: در این هفته سه همایش برای تکریم معلمان و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی گیلان در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار