در پایان دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ والیبال گیلان تیم‌های والیبال زیتون رودبار، ملوان جوان رشت، شهرداری رودسر و فولاد گیلان به عنوان چهار تیم راه یافته به دور نیمه نهایی این مسابقات شناخته شدند.
کد خبر: ۳۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 06 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، در پایان دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ والیبال گیلان تیم‌های والیبال زیتون رودبار، ملوان جوان رشت، شهرداری رودسر و فولاد گیلان به عنوان چهار تیم راه یافته به دور نیمه نهایی این مسابقات شناخته شدند.

دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال گیلان عصر روز جمعه 18 اردیبهشت ماه جاری با برگزاری دو مسابقه در رودبار و رودسر پیگیری می‌شود.

از ساعت 17 تاریخ مذکور تیم‌های والیبال زیتون رودبار و ملوان جوان رشت در سالن تختی رودبار به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم والیبال شهرداری رودسر در سالن شهید انصاری این شهر پذیرای تیم والیبال فولاد گیلان خواهد بود.

به گزارش فارس، در پایان دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی، تیم والیبال زیتون رودبار در برابر شهرداری کوچصفهان به برتری 3 بر 2 دست یافته بود، ملوان جوان رشت در برابر شهرداری رضوانشهر 3 بر صفر پیروز شد.

تیم والیبال فولاد گیلان با حساب 3 بر صفر از سد آریا لنگرود گذشت و شهرداری رودسر نیز با نتیجه 3 بر یک در مقابل صلصال لیسار به برتری دست یافته بود تا به جمع چهار تیم برتر لیگ والیبال گیلان راه پیدا کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار