تابناک / دکتر سید محمد علی ثابت قدم در مراسم رونمایی از سایت برنامه سفر در محیط وب با زیر شاخه اختصاصی شهر رشت با تاکید بر اینکه این سایت باید در حوزه برند سازی به شبکه های بین المللی وصل شود اظهار داشت : برنامه ریزی برای ترجمه این سایت به چند زبان خارجی می تواند بسیار در برند سازی آن موثر باشد.
کد خبر: ۳۱۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 21 October 2016
تابناک / دکتر سید محمد علی ثابت قدم در مراسم رونمایی از سایت برنامه سفر در محیط وب با زیر شاخه اختصاصی شهر رشت با تاکید بر اینکه این سایت باید در حوزه برند سازی به شبکه های بین المللی وصل شود اظهار داشت : برنامه ریزی برای ترجمه این سایت به چند زبان خارجی می تواند بسیار در برند سازی آن موثر باشد.
 
وی با بیان اینکه باید برای تبلیغات محیطی این سایت برنامه ریزی شود  چرا که شهروندان  می توانند بهترین مبلغین برای این وب سایت باشند افزود: باید اطلاعات این سایت به روز باشد و همواره رصد شود.
 
 
 
شهردار رشت تاکید کرد: برنامه های مناسبتی  و جشنواره ها باید در این سایت قید شود به طوری که به آژانسهای مسافرتی اتصال یابد تا هدفی که ما در رشت برای تبدیل یک زیستگاه به ایستگاه داریم را محقق سازد.
دکتر  ثابت قدم گفت: با توجه به اینکه شهر رشت در حال باز آفرینی است محدوده باز آفرینی در آینده در این سایت برای گردشگران ارائه شود که همگان بدانند رشت امروز با رشت شش ماه دیگر چه فرقی دارد.
 
 
 
 
وی با اشاره به اینکه ما نیاز داریم که در حوزه های مختلف گردشگری  اصول استانداردسازی رعایت شود گفت:  یک محتوا سازی مناسب در این سایت از شهر رشت به عنوان شهر خلاق ما را به اهداف نزدیک می کند.
وی تاثیر گذاری شخصیتهایی که به تبلیغ این سایت می پردازند را مورد تاکید قرار داد و گفت: هنرمندان و فرهیختگان در حوزه های مختلف می توانند در برند سازی این سایت موثر باشند.
 
 
 
 ارائه اطلاعات سفر می تواند سفری جذاب و نو را برای گردشگران مهیا سازد
حسن هادی زاده در این مراسم  با اشاره به اهداف اصلی شهرداری در ارائه این برنامه در فضای مجازی گفت: اطلاع رسانی از چهره جدید شهر رشت از مهم ترین اهداف این برنامه است.
مجری امور گردشگری شهرداری رشت  ،معرفی جاذبه های شهر رشت به صورت مدون و با جزییات کامل ؛ جذب گردشگرانی که قصد دیدار ازشمال کشور دارند ، تبدیل گردشگران گذری به گردشگران با اقامت در شهر رشت را از دیگر اهداف این برنامه در فضای وب عنوان کرد.
وی با اشاره به  حضور پررنگ این برنامه در شبکه های وب و برند سازی رشت با استفاده از این روش گفت: بیش از ده میلیون سفر در کشور سالانه با دسترسی به اینترنت انجام می شود که این آمار خود لزوم تشکیل این سایت را نشان می دهد.
هادی زاده تاکید کرد:اکثر مسافران عازم به رشت مسافرانی هستند که بدون تور و راهنما به رشت سفر می کنند و عدم حضور جاذبه های گردشگری رشت  در فضای وب  به صورت مدون  ما را بر آن داشت که در این راستا اقدام کنیم.
وی با اشاره به تغییر چهره شهر رشت در سالهای اخیر تصریح کرد: ارائه اطلاعات سفر می تواند سفری جذاب و نو را برای گردشگران مهیا سازد .
هادی زاده گفت:برنامه سفر به عنوان یک راهنمای شخصی به شما می گوید که از کجاها دیدن کنید در کدام رستوران ها غذا بخورید و در کجا اقامت کنید و شهرداری رشت جز اولین شهرداری های کشور است که برای دعوت گردشگران از برنامه سفر در وب استفاده می کند.
وی افزود: این برنامه بر آورد هزینه ای برای هر گردشگر در سفر را نیز ارائه می دهد و تبلیغات این برنامه سفر در بیش از ۲ هزار وب سایت خواهد بود.
 
 
 
شهرداری رشت همواره از طرح های نو استقبال می کند
در ادامه حمید رضا آذر پور معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه شهرداری رشت همواره از طرحهای نو به ویژه در حوزه گردشگری استقبال می کند گفت: دنیای امروز دنیای گردشگری است و هر گونه حرکتی که در این بخش انجام شود بسیار اثر گذار است.
وی گفت: استفاده از تمامی ابزارهای اطلاع رسانی در معرفی سایت گردشگری رشت می تواند بسیار در جذب گردشگر موثر باشد و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گیلان در این زمینه آماده هر گونه همکاری است و ما در تمامی مبادی ورودی رشت بنرهای گردشگری را نصب می کنیم که می توانیم در این بنرها آدرس این سایت را درج کنیم.
آذر پور به روز کردن این سایت را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما همواره از فکرهای جدید استقبال می کنیم و از آنها بهره خواهیم گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار