کد خبر: ۳۱۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 20 October 2016
تابناک / ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها در سامانه سرشماری نفوس و مسکن برای دومین بار به مدت سه روز تمدید شد.
 
اطلاعات 185 هزار خانوار گیلان تاکنون در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت شده است.
 
به گزارش اخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما ، معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه گیلان امروز گفت :‌این تعداد خانوار معادل یک میلیون و 167 هزار نفر از جمعیت گیلان است.
 
آقای  طیفوری افزود : تاکنون اطلاعات 45 و 5 دهم درصد از تعداد جمعیت و 42 درصد تعداد خانوار گیلان در سامانه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت شده است.
 
وی گفت : تاکنون بیشترین ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان های سیاهکل با 70 درصد تعداد  جمعیت، رضوانشهر با 68 درصد و رودبار 65 درصد انجام شده است.
 
معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه گیلان افزود :‌ کمترین ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها هم در شهرستان های رشت 39 درصد  تعداد جمعیت ، بندرانزلی 38 درصد و صومعه سرا 33 درصد انجام شده است.
آقای طیفوری گفت :  ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها در سامانه سرشماری نفوس و مسکن برای دومین بار به مدت سه روز تمدید شد و تا ساعت 24 روز جمعه 30 مهر ادامه دارد.
وی از شهروندان خواست در مهلت باقیمانده اطلاعات خود را در سامانه سرشماری ثبت کنند.
معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت :‌: در مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن که از 28 مهر آغاز شد و تا 28 آبان ادامه دارد  ماموران آمارگیر به در خانه شهروندان مراجعه و اطلاعاتشان را ثبت می کنند.
آقای طیفوری افزود : در این مرحله ماموران آمارگیر اطلاعات خانوارهایی که در مرحله اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت نکرده اند  را ثبت می کنند.
وی گفت : در مرحله دوم این سرشماری ماموران آمارگیر همچنین کد رهگیری خانوارهایی را که اطلاعاتشان را بصورت اینترنتی ثبت کرده اند دریافت می کنند.
براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن  سال 90 جمعیت گیلان 2 میلیون و 484 هزار نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار