محسن بیناپور به تابناک گفت ؛
تابناک / رییس سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام استان گیلان با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از استاندار گیلان به شدت انتقاد کرد و این موضوع را یاد آور شد که اگر وضعیت به این روال پیش برود ، دکتر روحانی در انتخابات شرایط سختی خواهد داشت.
کد خبر: ۳۱۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 19 October 2016
تابناک / رییس سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام استان گیلان با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از استاندار گیلان به شدت انتقاد کرد و این موضوع را یاد آور  شد که اگر وضعیت به این روال پیش برود ، دکتر روحانی در انتخابات شرایط سختی خواهد داشت.
 
به گزارش تابناک گیلان، محسن بیناپور ضمن اشاره به انتخابات سال92 یادآور این نکته شدند که اگر رهبراصلاحات و اصلاح طلبان از دکتر روحانی حمایت نمیکردند هرگز دولت روحانی بوجود نمی آمد.ولی بعد هز روی کار آمدن دولت روحانی عده ای بنام اعتدال و واژه های جدید همه چیز را مصادره بنام کرده و هیچ نگاهی به بوجود آورندگان دولت تدبیر و امید نداشتند.
 
عضو شورای اصلاح طلبان استان گیلان با اشاره به آمارهای ارائه شده از طرف استاندار گیلان در مورد اشتغال ، این آمارها را درست ندانسته و از استاندار خواستند تا بجای دادن آمار نادرست ، آماری از کارخانه های تعطیل شده و تاسیس شده به مردم گیلان ارائه دهند.
 
بیناپور با اشاره به وضعیت جوانان اصلاح طلب استان گیلان این نکته را به استاندار متذکر شدند که چرا بجای استفاده از جوانان صادق و حامی دولت ، از حامیان احمدی نژاد و مخالفان دولت تدبیر استفاده میکنند؟
 
بیناپور در ادامه استاندار گیلان را مورد سوال قرار داده و از ایشان سوال میکند که چرا به این جوانان توجهی نشد و موضوع مشاوران جوان به خوبی پیگیری نشد ؟
 
عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گیلان با اشاره به انتخابات سال بعد این نکته را یاآور شد که اگر جوانان اصلاح طلب وارد میدان نشوند دولت برای ادامه کار قطعا دچار مشکل خواهد شد.
 
رییس سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام استان گیلان با اشاره به عملکرد استاندار و معاونینش این مطلب را یادآور شد که عملکرد جناب نجفی شاید برای عده از اطرافیان ایشان خوب بوده باشد .ولی در مجموع عملکرد استاندار قابل دفاع نیست . بخصوص آنکه در مورد استفاده از حامیان دولت بسیار نامناسب عمل کرده اند.
 
 
 
 
 
 
 
بیناپور با اشاره به نامه سارنگ حسن پور رییس شورای جوانان اصلاح طلبان گیلان به استاندار گیلان ، وجود این دغدغه را در بین جوانان حامی دولت را بسیار نامطللوب دانسته و انتشار دونامه آن هم طی چند ماه را از عملکرد ضعیف جناب نجفی دانسته و از استاندار گیلان درخواست کرد که بیش از این جوانان حامی دولت را ناامید نکند و  دلسردی را در بین جوانان بوجود نیاورد.
 
بیناپور در آخر به استاندار پیشنهاد میکند که بکارگیری چهل جوان اصلاح طلب و حامی دولت که با جان و دل حامی دولت بوده اند کار سختی نیست  که اگر غیر از این باشد دوره استانداری ایشان تمام و کارنامه ایشان قطعا مثبت نخواهد بود .
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار