کد خبر: ۳۱۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 18 October 2016
تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از تداوم بارش ها و وزش باد تا روز چهارشنبه خبر داد.

مازیار غلامی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت و تقویت تدریجی سامانه ناپایدار در منطقه است.
 
وی اظهار کرد: بر این اساس برای دوشنبه و سه شنبه بارش باران و وزش باد دربعضی نقاط شدید و کاهش نسبی دما و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.
 
وی اضافه کرد: از چهارشنبه تا پایان هفته با تضعیف این سامانه ناپایدار ، ضمن افزایش نسبی دما، در بعضی ساعات بارش پراکنده باران مورد انتظار است.
 
وی هوای گیلان را برای عصر و امشب؛ ابری و مه آلود، همراه با بارندگی و وزش باد بعضی نقاط شدید و ارتفاعات بالادست بارش برف پیش بینی کرد.
 
غلامی تصریح کرد: همچنین برای روز سه شنبه صبح تا ظهر؛ ابری و مه آلود، بارندگی متناوب و وزش باد ( در بعضی نقاط شدید) و بعد ظهر و شب ؛نیمه ابری تا ابری و در بعضی نقاط بارندگی پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: روز چهارشنبه نیز در استان شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی نقاط بارندگی و در دامنه های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری خواهیم بود.
غلامی گفت: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با 23 درجه سلسیوس مربوط به رشت( ایستگاه کشاورزی) و کمینه دما با شش درجه سلسیوس مربوط به جیرنده بوده است.
وی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در ( ایستگاه کشاورزی) در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 23 و 16 درجه سلسیوس عنوان کرد.
به گفته غلامی؛ بیشترین بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته مربوط به بندر انزلی با 6 و هشت دهم میلیمتر بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار