کد خبر: ۳۱۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 16 October 2016
تابناک - سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: براثر برخورد یکدستگاه سانتافه با خودروی پراید یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

سروان کریم فقیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه رانندگی که روز گذشته اتفاق افتاد، دو سرنشین خودروی پراید و دو سرنشین خودروی سانتافه مجروح شدند که یکی از سرنشینان دستگاه پراید پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد .
وی علت این حادثه رانندگی را انحراف به چپ دستگاه پراید عنوان کرد.
 
وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان تصریح کرد: جاده ها در هنگام رانندگی لغزنده است و دید افقی در هوای بارانی کاهش می یابد؛ از اینرو، رانندگان بایستی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب و پرهیز از تعجیل در رانندگی سفری ایمن را برای خود و دیگران در جاده ها رقم بزنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ايمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
وقتي از محور سراوان به سمت كوچصفهان حركت مي كنيم يك تابلو نوشته سياهكل و لاهيجان كه مسافران اين مسير را براي عزيمت به لاهيجان انتخانب مي كنند كه فاقد امكانات اوليه جاده اي بوده و حالا همين مسير اصلي كه حتي بقول خودشان جاده پهن هم شده متاسفانه پل اسلام آباد و خود سنگر باعث ترافيك بسيار سنگين شده حالا چرا مسئولين شهري سنگر بفكر پل و كمربندي نيستند ؟ و باعث مشكلات مردم شده و دست مسئولين شهر كوچصفهان درد نكند با دو كمربندي باعث پيشرفت كوچصفهان و مسافران شرق گيلان شده و شهردار سنگر ياد بگيرد ؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار