کد خبر: ۳۱۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴ 14 October 2016
تابناک / فرمانده پلیس راه گیلان گفت: مسافران و گردشگران گیلان خروج از این استان را صبح زود انجام دهند و به ساعت پایانی روز موکول نکنند.

مهیار رستگار امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای ارتباطی گیلان اظهار کرد: به پایان تعطیلات نزدیک می‌شویم و فردا حجم ترافیک سنگینی برای محورهای ارتباطی گیلان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای مدیریت بهتر ترافیک محورهای رشت‌ ـ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل و بلعکس محدودیت ترافیکی برای خودروهای کامیون و تریلر اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه اعمال محدودیت ترافیکی از ساعت 7 صبح فردا تا 12 شب انجام می‌شود، تصریح کرد: فردا حجم خروجی استان زیاد است.

وی ادامه داد: از مسافران و گردشگران گیلان می‌خواهیم زمان خروج خود از این استان را به ساعت پایانی موکول نکنند و صبح زود خارج شوند زیرا افزایش حجم خروجی در ساعت پایانی موجب کندی در عبور و مرور می‌شود.

رستگار با اشاره به پیش‌بینی وضعیت هوای بارانی گیلان، خاطرنشان کرد: جاده‌های استان به دلیل بارندگی امروز و فردا لغزنده است و رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

وی درباره تصادفات ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در جاده‌های گیلان متذکر شد: در چند روز گذشته کمترین میزان تصادفات را در جاده‌های گیلان داشتیم.

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: در مدت مذکور تنها یک مورد تصادف موتورسیکلت با سواری در جاده‌های استان رخ داد که منجر به فوت راکب شد.

وی میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای در گیلان طی تعطیلات مذکور را نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار