تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن، اعضای شورای عالی آمار کشور و مدیران مرکز آمار ایران، «آمار و اطلاعات دقیق، متمرکز و علمی» را پایه اصلی در تصمیم‌گیری کارآمد برای کشور خواندند و با تأکید بر اهمیت طرح سرشماری عمومی، خطاب به مردم خاطرنشان کردند: همه‌ی مردم عزیز باید به‌طور جدی در این طرح مهم مشارکت کنند.
کد خبر: ۳۰۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 08 October 2016
تابناک / رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن، اعضای شورای عالی آمار کشور و مدیران مرکز آمار ایران، «آمار و اطلاعات دقیق، متمرکز و علمی» را پایه اصلی در تصمیم‌گیری کارآمد برای کشور خواندند و با تأکید بر اهمیت طرح سرشماری عمومی، خطاب به مردم خاطرنشان کردند: همه‌ی مردم عزیز باید به‌طور جدی در این طرح مهم مشارکت کنند.

ایشان همچنین آمار را ضرورتی قطعی و اصلی برای برنامه‌ریزی درخصوص منابع و نیازهای متنوع و گسترده کشور دانستند و افزودند: آحاد مردم عزیز برای آنکه تصمیم‌گیری‌ها در کشور، «درست، به‌جا و کارآمد» باشد، هم در این طرح مهم شرکت کنند و هم آمار و اطلاعات مورد نیاز را به‌صورت دقیق در اختیار دستگاه‌های آماری قرار دهند و آمارها نیز همچنان‌که مسئولان گفته‌اند جنبه محرمانه دارد. 
 
 
 
آنچه تا به امروز درباره سرشماری نفوس و مسکن در گیلان گذشت را در قالب چندین بسته خبری با هم مرور خواهیم کرد.
 
 
 
اختصاص 20 جایزه ی برای شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی در ماسال
 

فرماندار ماسال ،گفت: 20 جایزه ی ارزنده به طور ویژه، برای سرپرستان خانوارهای ماسالی شرکت کننده  در سرشماری اینترنتی در نظر گرفته شده است.

محمود قاسم نژاد در مراسم آغاز به کار کلاس های آموزشی ماموران سرشماری شهرستان ماسال با بیان اینکه از استان گیلان با دارا بودن مردمانی فرهیخته و فرهنگی انتظار می رود در زمینه ی ثبت اطلاعات سرشماری اینترنتی نیز،‌ جزء استان های برتر باشد،‌اظهار کرد: در صورتی که مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی افزایش یابد، کار آمارگیران در سرشماری حضوری با سهولت و دقت بیشتری امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به اختصاص 1000 جایزه ی نقدی به ارزش 10 میلیون ریال از سوی ستاد مرکزی سرشماری نفوس و مسکن جهت سرپرستان خانواری که اطلاعات خود را از طریق سامانه ی سرشماری و به صورت اینترنتی ثبت می کنند، افزود: ستاد اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان ماسال نیزعلاوه بر این جوایز، 20 جایزه ی ارزنده ی دیگر از قبیل دوچرخه و لوازم خانگی به طور ویژه برای سرپرستان خانوار شهرستان ماسال که در سرشماری اینترنتی شرکت کنند در نظر گرفته است و شهروندان می توانند با ارائه کد 12 رقمی سرشماری اینترنتی خود، در قرعه کشی این جوایز شرکت کنند.

وی همچنین وجود اطلاعات دقیق را در برنامه ریزی کشوررا بسیار تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: سرشماری به عنوان یک طرح بزرگ ملی است که باید به بهترین نحو آن را انجام دهیم و همه باید به گسترش طرح سرشماری اینترنتی و افزایش مشارکت مردمی در این زمینه کمک نمائیم.

قاسم نژاد تعامل و سعه ی صدر آمارگیران در مواجهه با خانوارها را بسیار حائز اهمیت ارزیابی کرد و گفت: همه ی ما به لحاظ وجدانی، قانونی و شرعی در قبال ثبت اطلاعات به صورت دقیق مسئولیم چرا که اطلاعات این سرشماری در برنامه ریزی های کلان آینده ی کشور بسیار موثر خواهد بود.
 
 
 
 
ثبت نام اینترنتی 198 هزار نفر در سرشماری عمومی نفوس و مسکن گیلان
 

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان و مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان از ثبت نام اینترنتی 198 هزار نفر در قالب 164 هزار خانوار در گیلان تا ساعت شش صبح امروز (پنجشنبه) خبر داد.

کیوان محمدی روز پنجشنبه در جریان بازدید از کلاس های آموزشی نفوس و مسکن رودسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، این آمار را از آغاز اجرای طرح سرشماری تا ساعت شش صبح امروز اعلام کرد.

وی وضعیت شهرستان رودسر را از این حیث به نسبت میانگین استان و کشور خوب توصیف کرد و افزود: این امر، موید آن است که فرماندار و مدیران شهرستانی در این زمینه موفق عمل کرده اند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان همچنین از راه اندازی چادرهای سرشماری برای تسهیل در امر ثبت نام، آن هم بطور رایگان در شهرهای مختلف رودسر خبر داد.

محمدی ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان زمان ثبت نام اینترنتی بین 15 تا 30 درصد مردم از این طرح استقبال کنند چراکه معتقدم گیلانی ها همواره در امور مهم کشور، کار شگفت انگیزی انجام می دهند.

وی بر لزوم مشارکت و همکاری همه مدیران و دستگاه ها حول محور فرمانداری در امر سرشماری تاکید و بیان کرد: این دستگاه ها امکاناتی که در اختیار دارند به این امر اختصاص دادند تا فرایند کار به خوبی به پیش برود.

مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن گیلان همچنین از فعالیت 900نفر در قالب پرسشگر نفوس و مسکن از روز 25 مهر تا 25 آبان ماه خبر داد و افزود: این افراد به مدت یک ماه به منازل مردم برای سرشماری حضور می یابند.

محمدی خروجی این طرح عظیم را در امر برنامه ریزی کشور بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: این طرح مطمئنا در امر برنامه ریزی و بودجه بندی، کمک شایانی خواهد کرد؛ دیگر اینکه به ما این کمک را می کند که جلوی اسراف را بگیریم.

فرماندار رودسر هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از نصب چادر برای ثبت نام اینترنتی در پنج نقطه این شهرستان خبر داد.

امیر جانبازی رودسری ادامه داد: متقاضیانی که تمایل به کار ثبت نام اینترنتی دارند، می توانند از این فضا استفاده کنند ضمن اینکه اتوبوس سیار هم به منظور تسهیل و تسریع در روند کار ثبت نام اینترنتی در این شهرستان پیش بینی و لحاظ شده که همه این ها به ما کمک می کند تا این فرایند را به خوبی به پیش ببریم.

شهرستان رودسر با جمعیتی بالغ بر 146 هزار نفر، در 75کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت اینترنتی از شنبه سوم مهرماه شروع شده و تا 24 مهرماه ادامه دارد. سرشماری حضوری (با مراجعه به منازل مردم ) از ٢٥ ماه جاری تا ٢٥ آبان ماه امسال انجام خواهد شد.

خانوارهایی که اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir وارد کنند، دیگر نیازی نیست در سرشماری حضوری شرکت کنند.

همچنین پس از پایان سرشماری اینترنتی، کدی به فردی که اطلاعات را وارد سامانه کرده، داده می شود که خانوار باید در حفظ این کد کوشا باشد؛ زمانی که مامور سرشماری به درب خانه آنها مراجعه کرد با دادن کد به مامور، دیگر سرشماری حضوری نخواهند شد.
 
 
 
پیشرفت و توسعه بدون داشتن آمار دقیق محقق نمی‌شود/مردم را به استفاده از فضای مجازی عادت دهیم
 
 
رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان در جریان بازدید از ستاد سرشماری رضوان‌شهر بیان داشت: رضوان‌شهر یکی از شهرستان‌های رده بالای استان در زمینه سرشماری است و تاکنون ۱/۵ درصد از بقیه شهرستان‌های گیلان پیش افتاده است.

کیوان محمدی با بیان اینکه امسال برای اولین بار سرشماری اینترنتی در کشور برگزار می‌شود، گفت: دلیل  انجام سرشماری این است که می‌خواهیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم و این مهم با داشتن آمار و اطلاعات دقیق ممکن می‌شود و بدون داشتن آمار امکان ندارد جایی پیشرفت و توسعه پیدا کند.

محمدی به مزایای سرشماری اینترنتی اشاره و خاطرنشان کرد: امسال به جای کاغذ، اینترنتی و مجازی ثبت‌نام می‌کنیم چون دنیای ما دنیای اینترنت و سرعت است. ما می‌توانیم مانند کشورهای دیگر اورگانیزه‌تر کار کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان تاکید کرد: باید مردم را عادت دهیم از فضای مجازی مفید و بهینه استفاده کنند. وقتی ما تاکید داریم حداقل  30 درصد مردم سرشماری را به صورت اینترنتی انجام دهند برای آیندگان است و باید فضایی ایجاد شود که از اینترنت به خوبی استفاده کنیم.

محمدی با تاکید بر اینکه باید کاری کنیم خانواده‌ها مانند تلویزیون و امثال آن از اینترنت استفاده کنند، بیان داشت: سال 95 آغاز عصر عمومیت بخشیدن به اینترنت و فضاهای مجازی در ایران است و باید تلاش کنیم الگوی رفتاری را در جامعه ایجاد کنیم که کارها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.
 
 
 
دستیابی به آمار صحیح از شروط توسعه یافتگی است

 
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان برنامه ریزی و دستیابی به آمار صحیح را یکی از شروط توسعه یافتگی دانست و گفت: شهروندان آستارایی به دلیل فرهنگ غنی خود در سطح کشور باید حضوری حداکثری در سرشماری به روش اینترنتی داشته باشند.

کیوان محمدی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان امروز( ۱۴ مهر) در آیین تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مردم در کنار نیروهای انتظامی احساس امنیت و آرامش می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از پرتلاش ترین و با اقتدارترین نیروهای کشور محسوب می‌شوند، تصریح کرد: نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی کشورمان در راستای برقراری نظم و امنیت در کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با تسلیت ماه قیام و خون، اظهارکرد: ماه محرم ماه آزادگی است.

 

محمدی گفت: نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و بسیج مظهر آزادگی، نماد ایثار و اسوه شهامت هستند.

 

وی با اشاره به این اینکه همه کشورها به دنبال این هستند تا کشور خود را به اوج قله های پیشرفت و توسعه برسانند، خاطرنشان کرد: در سایه توسعه و پیشرفت، رفاه، آرامش و آسایش در جامعه ارتقا پیدا می‌کند.

 

این مقام مسئول، برنامه ریزی و دستیابی به آمار صحیح را یکی از شروط توسعه یافتگی دانست و خاطرنشان کرد: در کشورهای پیشرفته از حدود ۳۰۰ سال پیش  مسئله سرشماری مطرح شد و در کشورمان نیز اولین سرشماری در سال ۱۳۳۵ انجام شد.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان سرشماری امسال را به دلیل اینترنتی بودن در نوع خود یک سرشماری منحصر به فرد برشمرد و افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ به دلیل خود تکمیلی و اینترنتی بودن آن نسبت به سرشماری دوره های گذشته خاص و متمایز است.

 

وی اضافه کرد: نیروهای نظامی و انتظامی کشور به دلیل نظم پذیری و با برنامه بودن می‌توانند فرهنگ سرشماری را در بین خانواده، خویشاوندان و اقشار مختلف مردم نهادینه کنند.

 

محمدی با بیان اینکه شهروندان آستارایی به دلیل فرهنگ غنی خود در سطح کشور باید حضوری حداکثری در سرشماری به روش اینترنتی داشته باشند، گفت: بندر آستارا نسبت به میانگین کشوری باید دو برابر میزان شرکت کننده در سرشماری به روش خود تکمیلی را به خود اختصاص دهند.
 
 
 
اهدای اینترنت رایگان به ثبت‌نام کنندگان اینترنتی سرشماری 95/برندگان جوایز 10 میلیونی مشخص شدند
 
 
 نخستین مرحله قرعه‌کشی بین خانوارهای ثبت‌نام شده در سرشماری اینترنتی انجام شد و 50 خانوار از شهرهای مختلف کشور برنده جایزه 10 میلیون ریالی شدند.

 در این مرحله از قرعه‌کشی نام دو خانوار از استان گیلان به نام‌های هادی شادپسند سیاه اسطلخی از رشت و علیرضا مرادی کیسمی از  لاهیجان دیده می‌شود.

همه خانوارهایی که به شکل اینترنتی اطلاعات آماری خود را تکمیل کنند، از یک گیگابایت اینترنت رایگان بهره‌مند می‌شوند. 

سرشماری اینترنتی از سوم مهرماه از طریق سامانه www.sarshomari95.ir آغاز و تا 24 مهرماه ادامه دارد.

پس از پایان سرشماری اینترنتی، کدی به فردی که اطلاعات را وارد سامانه کرده داده می‌شود که خانوار باید در حفظ این کد کوشا باشد. زمان مراجعه مامور سرشماری به خانورها با دادن کد به مامور، دیگر سرشماری حضوری نخواهند شد. از 25 مهرماه تا 25 آبان‌ماه نیز سرشماری حضوری صورت می‌گیرد.

لیست برندگان قرعه‌کشی سرشماری اینترنتی 95  کل کشور را در زیر مشاهده می‌کنید:

 
ضرورت استفاده از همه توان و ظرفیت موجود در رضوانشهر برای اجرای دقیق سرشماری نفوس و مسکن

 
فرماندار رضوانشهر گفت: باید از همه توان و ظرفیت موجود در شهرستان برای اجرای دقیق سرشماری نفوس و مسکن استفاده شود.

 فرماندار رضوانشهر درجلسه توجیهی مأموران سرشماری نفوس و مسکن که با حضور جمعی از مسئولان این امر مهم در دانشگاه پیام‌نور این شهرستان برگزار شد، به اهمیت این طرح در سطح کلان، استان و شهرستان با هدف مدیریت صحیح در برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت تاکید کرد.

عسکر حسنی‌پور ضمن تاکید بر راهنمایی مردم برای ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن، گفت: اجرای این طرح ملی کمک بسزایی در برنامه ریزی های بلند مدت کشور می کند و همه توان خودمان را برای اجرای دقیق آن بکار خواهیم بست.

وی افزود: این سرشماری، نخستین سرشماری در کشور است که به صورت اینترنتی در فاز نخست تا 24 مهرماه انجام می شود.

وی ضمن تاکید بر ثبت نام اینترنتی توسط ساکنین این شهرستان، خاطرنشان کرد: آمار و سرشماری بعنوان یک سند پایه ای در برنامه ریزی هر کشوری قلمداد می شود.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر افزود: باید از همه توان و ظرفیت موجود در شهرستان برای اجرای دقیق سرشماری نفوس و مسکن استفاده شود تا این طرح به نحو احسن برگزار و با بکارگیری شیوه‌های علمی و مهارتهای مربوطه اهتمام لازم را در این راستا بعمل آوریم.

فرماندار رضوانشهر با اشاره تلاش‌های صورت گرفته در این راستا گفت: ما هم اکنون در بین 16 شهرستان استان گیلان، در زمینه آمار گیری اینترنتی در رتبه دوم قرار داریم که این امر نشانگر تلاش همه دست اندر کاران و مردم عزیز به این امر مهم است.

 حسنی پور افزود: وقت بسرعت در حال گذر است و باید نهایت استفاده را از این فرصت ببریم و نسبت به ثبت نام اینترنتی افراد، آشنایان و بستگان و همسایگان اقدام نماییم.

مدیراجرایی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان رضوانشهر در ادامه با اشاره به نحوه مواجهه مأموران سرشماری با مردم بیان کرد: باید بگونه‌ای با مردم برخورد کنیم که این اعتماد را نسبت به ما داشته باشند که اطلاعات صحیح خودشان را در اختیار ما قرار دهند و دولت هزینه بسیار سنگینی را در این بخش داشته است.

فرماندار رضوانشهر همچنین خطاب به مأموران سرشماری متذکر شد: از هرگونه حاشیه‌سازی و حاشیه آفرینی در سرشماری پرهیز کنید و طبق دستورالعمل‌های موجود اقدام کنند.

حسنی‌پور گفت: ثبت اطلاعات مردم باید براساس واقعیت‌های موجود انجام گیرد و طبق روال موجود این مأموریت را به انجام برسانید.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با بیان این مطلب که بیش از 60 درصد از مردم این شهرستان در مناطق روستایی ساکن هستند، گفت: طبق آموزش و هماهنگی‌های انجام گرفته با دهیاران و شوراهای اسلامی، این عزیزان آماده هرگونه همکاری و همراهی با شما در این امر هستند و از این ظرفیت نیز استفاده می‌شود.

وی با رد نگاه جنسیتی در امر بکارگیری مأموران آمارگیر افزود: در نظام جمهوری اسلامی و جامعه کنونی ملاک تنها دانایی و توانایی افراد است و موضوع جنسیتی هیچ اهمیتی ندارد.

 
 
مشارکت بیش از 91 هزار گیلانی در سرشماری اینترنتی/سرشماری نفوس و مسکن هیچ ربطی به یارانه ندارد
 

رئیس سازمان برنامه بودجه گیلان گفت:91 هزار نفر در این استان از طریق اینترنت در سرشماری نفوس و مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

کیوان محمدی در بازدید از ستاد سرشماری در شهرستان‌های فومن، شفت، ماسال و بندرانزلی درباره آخرین آمار به دست آمده از ثبت‌نام سرشماری اینترنتی در استان افزود: در این مدت  91 هزار نفر در گیلان از طریق اینترنت در سرشماری نفوس و مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: شهرستان‌های رضوانشهر، بندرانزلی و رودسر عملکرد بهتری نسبت به سایر شهرستان‌های استان در ثبت‌نام اینترنتی داشته‌اند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان  با بیان اینکه گیلان در عرصه‌های مختلف از جمله IT، جز استان‌های پیشرو بوده، ادامه داد: علی‌رغم همه تلاش‌ها، ضریب نفوذ اینترنت در گیلان با ثبت‌نام اینترنتی همخوانی ندارد. با توجه به اینکه زیر ساخت استان نسبت به میانگین کشوری بالاست انتظار استقبال بالاتری داریم.

مدیر اجرایی سرشماری استان گیلان اضافه کرد: میانگین ثبت‌نام خانوارها در گیلان با سطح کشور تقریباً یکی است لذا می‌طلبد با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم عزیز بتوانیم در مدت زمان باقی‌مانده جایگاه گیلان را ارتقا دهیم.

وی ثبت‌نام ۱۵ درصدی را در شرایط فعلی امیدوار کننده دانست و گفت: اگر به ۳۵ درصد ارتقاء پیدا کند ایده‌آل است.

محمدی تصریح کرد: صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌ها، ورود اطلاعات بدون واسطه، دقت و سرعت از مزایای سرشماری اینترنتی است. در دسترس بودن کارت‌ملی و کدپستی برای ثبت‌نام اینترنتی کفایت می‌کند.

وی توصیه کرد: اطلاع رسانی به بستگان، دوستان، همکاران تاثیر بسزایی در افزایش مشارکت اینترنتی خواهد داشت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان وی از ابلاغ بخشنامه‌ای مبنی بر مکلف شدن فرمانداران، مدیران و روسای دستگاه‌‌ها و موسسات درباره فراهم کردن شرایط برای ثبت‌نام اینترنتی تمام کارمندان استان خبر داد و گفت: بر این اساس فرمانداران و مدیران کل می‌باید روز 25 مهرماه، فهرستی از کارکنانی که سرشماری اینترنتی کرده‌اند  به ستاد سرشماری استان ارائه دهند.

وی گفت: در پایان سرشماری  از مدیران شهرستان‌ها موفق تقدیر به عمل خواهد آمد. برای مردم عزیز هم هدایایی به قید قرعه در نظر گرفته خواهد شد.

محمّدی با تأکید براینکه سرشماری برای رفاه و برنامه‌ریزی برای مردم و توسعه کشور است، درباره نگرانی مردم از شرکت در سرشماری و ارائه اطلاعات اطمینان داد: دولت اگر بخواهد برای یارانه یا حقوق و دیگر مزایا تصمیماتی بگیرد باید از جای دیگر اطلاعات خود را اخذ کند. لذا سرشماری هیچ ربطی به این موضوعات ندارد و صرفاً اطلاعات جمعیت شناختی اخذ می‌شود.

وی افزود: در این بین رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در روشنگری مردم داشته باشند. در غیر این‌ صورت تأثیر منفی بر روند اجرای سرشماری خواهد داشت.

محمدی با اشاره به اینکه 5 هزار نفر متقاضی جمع‌آوری آمار در گیلان بودند، اظهار داشت: از این بین تعداد 900 نفر پس از برگزاری آموزش‌ها و کلاس‌ها از 25 مهر به مدت یک‌ماه به صورت چهره به چهره با مراجعه به منازل، برای سرشماری فعالیت می‌کنند.

 
 
ثبت‌نام اینترنتی سرشماری ایمن و کم هزینه است
 
 
رییس سازمان برنامه و بودجه استان و مدیر اجرای سرشماری نفوس و مسکن در محل فرمانداری حضور یافت و از ستاد سرشماری بازدید کرد.

مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان گیلان با بیان اینکه لازم است همه فرمانداران و مدیران گزارش عملکرد خود را ارائه دهند، تاکید کرد: به دلیل آنکه فرمانداری ناظر بر تمام ادارات دولتی است باید کد 12 رقمی تمام ادارات و کارمنداران به فرماندار تحویل و توسط وی به اداره کل ارائه شود.

کیوان محمدی با اشاره به اینکه از مدیرانی که بیشترین درصد ثبت‌نام در اداره خویش را داشته باشند تقدیر به عمل می‌آید، خاطرنشان کرد: به مدیران موفق در این حوزه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های ثبت‌نام اینترنتی تصریح کرد: ثبت‌نام اینترنتی بسیار امن بوده و تا حد زیادی مخارج این امور را نسبت به گذشته کاهش می‌دهد.

عبدالصمد صفرنژاد فرماندار شهرستان انزلی نیز در این دیدار اظهار کرد:با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان یقین دارم سرشماری نفوس و مسکن  به شیوه اینترنتی و هم به شیوه حضوری به بهترین شکلی انجام خواهد شد و با تعاملی که بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد امیدواریم بتوانیم رتبه خوبی در استان کسب کنیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مهدی اسلانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
مهدی اسلانی .زیبا بشیری.امیرعلی اسلانی سهنفر
مهدی اسلانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
مهدی اسلانی .زیبا بشیری.امیرعلی اسلانی سهنفر
مهدی اسلانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
مهدی اسلانی .زیبا بشیری.امیرعلی اسلانی سهنفر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار