تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رودسر به دستور معاون محترم استاندار به شورای عالی استان، روز چهارشنبه هفته گذشته و به ریاست فرماندار رودسر برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 08 October 2016
تابناک / انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رودسر به دستور معاون محترم استاندار به شورای عالی استان، روز چهارشنبه هفته گذشته و به ریاست فرماندار رودسر برگزار شد.
 
به گزارش تابناک گیلان، محمد حسین زاده در گفت و گویی کوتاه به خبرنگار ما اظهار کرد: با اختلاف نظری که بین اعضا در انتخاب هئیت رئیسه پیش آمد متاسفانه جلسه به نتیجه نرسید تا هفته آینده درباره این موضوع تعیین تکلیف شود.
 
 
 
 
 

 
 
عضو شورای شهر رودسر تصریح کرد: موضوعی موجب تشنج و بگو مگو  میان اعضا شد و همین امر سبب شد تا جلسه به نتیجه نرسد!
 
حسین زاده بدون اشاره به شرح ماجرا عنوان کرد: اتفاقات تلخی در جلسه انتخاب هیئت رییسه شورای شهر رودسر رخ داد و امیدوارم در جلسه هفته جاری این موضوع ختم به خیر شود.
 
 
 
 
 
 
اما پس از این گفت وگو سراغ امیر جانبازی ، فرماندار مردم رودسر رفتیم که وی اظهار داشت: پس از اولین جلسه ای که مدتی قبل دوستان شورا برگزار کرده بودند و متاسفانه در اجماع نظر دچار اختلاف شدند و قرعه کشی هم به نتیجه نرسیده بود ،  چهارشنبه هفته گذشته و به توصیه معاون استاندار جلسه ای با ریاست بنده برگزار شد.
 
جانبازی گفت: در این جلسه که هر 7 عضو شورای شهر رودسر حضور داشتند ابتدا حضور غیاب انجام و طی آن یزدان میرحیدری با کسب 7 رای و اکثریت اراء ؛ ریاست سال آخر شورای شهر رودسر را برعهده گرفت.
 
فرماندار رودسر خاطرنشان کرد: متاسفانه در ادامه ، موضوعاتی پیش آمد که در نهایت صورتجلسه را 4 نفر امضا کردند که کاملا هم قانونی است.
 
 
جانبازی در پایان گفت: موضوع انتخاب رییس شورای شهر رودسر تمام شده است و در جلسه آینده که روز یکشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد تنها برای انتخاب نایب رییس و سایر کمیسیون ها تصمیم گیری خواهد شد.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار