سیدرضا جوادپور با اشاره به تسریع در اجرای پروژه‌های نبمه‌تمام این شهرستان، اظها داشت: در حوزه کشاورزی و توسعه روستایی گام‌های خوبی برداشته شده است.
کد خبر: ۳۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 03 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ،سیدرضا جوادپور با اشاره به تسریع در اجرای پروژه‌های نبمه‌تمام این شهرستان، اظها داشت: در حوزه کشاورزی و توسعه روستایی گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه لنگرود نیازمند افزایش تعداد دهیاری‌های موجود در روستاها بود، افزود: راه‌اندازی 31 دهیاری جدید در لنگرود تصویب شد که به زودی این مصوبه اجرایی می‌شود.

فرماندار لنگرود تأسیس دهیاری در روستاها را در شتاب آبادانی و محرومیت‌زدایی مهم دانست و گفت: امسال با کمک دهیاران 50 کیلومتر راه‌روستایی لنگرود آسفالت می‌شود.

جوادپور با اشاره به مشکلات ساکنان مسکن مهر لنگرود، تصریح کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به گیلان اعتبار ویژه‌ای برای محوطه‌سازی مسکن مهر لنگرود مصوب شد و اقدامات لازم در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست و اراضی ملی در لنگرود تشدید شده است، خاطرنشان کرد: با کمک  مسئولان قضایی و دستگاه‌های اجرایی اراضی که برای امورات مختلف به بخش خصوصی واگذار شده و در حریم تالاب این شهر است در صورتیکه اقدامی برای اجرای پروژه‌ها نشده باشد بر اساس قوانین موجود پس گرفته می‌شود.

فرماندار لنگرود با تأکید بر مقابله با  تخریب جنگل و مراتع، گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای سودجو  به بهانه ایجاد فضای خدماتی و گردشگری اراضی ملی و منابع طبیعی را از بین ببرند.

جوادپور تصریح کرد: منابع طبیعی، جنگل‌ها و مراتع جزو میراث آیندگان و نسل‌های بعدی است و باید برای حفاظت و حراست از آن دهیاران در روستاها پیشگام باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار