کد خبر: ۳۰۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 26 September 2016
تابناک / رئیس هیأت کشتی گیلان از برگزاری مسابقات لیگ کشتی به صورت رفت و برگشت تا پایان امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نقی هدایتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت خود از مهر ماه سال 91 در هیأت کشتی گیلان اظهار کرد: سال 91 کشتی استان در رتبه 24 کشوری قرار داشت و اکنون به رتبه نهم ارتقا پیدا کرده است.

وی به برگزاری 100 مسابقه کشتی در داخل و خارج از استان با تلاش هیأت کشتی گیلان اشاره کرد و افزود: کسب نایب قهرمانی جوانان کشور از موفقیت‌های هیأت کشتی گیلان محسوب می‌شود.

رئیس هیأت کشتی گیلان با بیان اینکه کاروان کشتی‌گیران استان را به مسابقات ترکیه اعزام کردیم، تصریح کرد: کشتی‌گیران گیلانی مقام سوم مسابقات مذکور را کسب کردند.

هدایتی از توزیع 48 تخته تشک کشتی در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف گیلان خبر داد و بیان کرد: تنها هیأت ورزشی هستیم که به لحاظ ابزار کشتی در نقاط مختلف استان کمبود نداریم و تلاش کردیم امکانات را در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها توزیع کنیم.

وی به تمرین کشتی در 12 مکان ورزشی گیلان اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوی تیم ملی ساحلی در منطقه چاف و چمخاله از اقدام‌های هیأت کشتی گیلان است.

رئیس هیأت کشتی گیلان با اشاره به برگزاری سه دوره مسابقات لیگ کشتی در استان، اظهار کرد: تا پایان امسال مسابقات لیگ کشتی به صورت رفت و برگشت در گیلان برگزار می‌شود.

هدایتی به برگزاری 15 جلسه با رؤسای هیأت‌های کشتی در شهرستان‌ها و بخش‌ها تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: تعداد 20 جلسه هیأت رئیسه کشتی گیلان را برگزار کردیم و تمام برنامه‌ها با مصوبات این هیأت انجام شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات کشوری کشتی هفتم مهرماه جاری در گیلان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مسابقات مذکور به صورت مستقیم پخش می‌شود.

رئیس هیأت گشتی گیلان، بزرگ‌ترین دغدغه این هیأت را نداشتن خانه کشتی عنوان کرد و افزود: خانه کشتی در فومن ایجاد شده و بخشی از مسابقات و اردوی کشتی‌گیران در این خانه برگزار می‌شود.

هدایتی، خواستار ایجاد خانه کشتی در شهر رشت شد و بیان کرد: اگر خانه کشتی در مرکز استان داشته باشیم می‌توانیم ماموریت‌های کشتی در استان را به‌خوبی انجام دهیم.

وی به وجود خیران برای ایجاد خانه کشتی در شهر رشت اشاره کرد و گفت: امر مذکور نیازمند حمایت و همکاری مسؤولان مربوطه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار