تابناک / فرماندار رشت گفت: انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر رشت از اهمیت بالایی برخوردار است و شنبه ۳ مهرماه آخرین فرصت اعضاء برای تعیین هیئت رئیسه است.
کد خبر: ۲۹۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 21 September 2016
تابناک / فرماندار رشت گفت: انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر رشت از اهمیت بالایی برخوردار است و شنبه ۳ مهرماه آخرین فرصت اعضاء برای تعیین هیئت رئیسه است.

سیدعیسی مهدوی اظهار داشت: در آخرین نشست مشترک با شورای عالی استان و مدیرکل شهری در استانداری تصمیم بر این شد تا فرصت دوباره‌ای به شورای شهر رشت درباره انتخاب هیئت رئیسه داده شود.

وی با اشاره به اینکه غیبت اعضاء در آخرین جلسه شورای شهر رشت موجه بود گفت: دلیل عدم حضور اعضاء شورای اسلامی شهر رشت در آخرین جلسه، شرکت در مراسم تشییع پیکر برادر یکی از اعضای شورای شهر بود که مورد تائید است.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه روز شنبه سوم مهرماه آخرین فرصت جهت انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت است مطرح کرد: چنانچه از فرصت باقی مانده نیز استفاده نشود به‌طور قطع از طریق قانونی وارد می‌شویم.

وی با بیان اینکه هیچ عذر و بهانه‌ای جهت عدم حضور اعضای شورای شهر رشت در جلسه روز شنبه وجود ندارد گفت: تاکنون 18 روز از موعد قانونی انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر رشت می‌گذرد و هنوز تکلیف هیئت رئیسه شورای شهر رشت مشخص نیست.

مهدوی با تاکید بر اینکه اگر نیاز به تبادل افکار و رایزنی بود تاکنون باید انجام می‌شد افزود: بنده هیچ تهدیدی برای تصمیم گیری و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت انجام نداده‌ام و فقط راه‌های قانونی آن را متذکر شدم.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف شورای شهر انتخاب هیئت رئیسه است و باید به وظیفه خود عمل کنند خاطرنشان کرد: ارسال و یا عدم ارسال پرونده اعضای شورای شهر رشت به مراجع قانونی چه نفعی برای اعضاء دارد که تا این حد پیگیر این موضوع هستند؟

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه اکنون انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر رشت مهمترین موضوع  کنونی برای اعضاء شورای شهر است گفت: پیگیری در ارجاع و عدم ارجاع پرونده اعضای شورای شهر رشت به مراجع قانونی مشکلی را حل نمی‌کند.

مهدوی با بیان اینکه مدت 30 سال است در کارهای اجرایی استان مشغول هستم و به تمامی قوانین شورا آشنایی دارم گفت: سال گذشته نیز در شورای اسلامی شهر رشت با چنین وضعیت مشابهی برخورد کردیم که با قاطعیت موضوع خاتمه پیدا کرد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه وضعیت همفکری 8 به 7  اعضاء و بالعکس، سال گذشته نیز تا حدودی در فضای شورای شهر رشت مشهود بوده است خاطرنشان کرد: انتخاب هیئت رئیسه در تمامی شهرهای اقماری شهرستان رشت انجام شده و فقط شهر رشت باقی مانده است.

جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر، روز شنبه 3 مهرماه در محل ساختمان شورای اسلامی شهر رشت برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار