کد خبر: ۲۹۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 18 September 2016
در ادامه رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، تیم سپیدرود رشت برابر آلومینیوم اراک به برتری رسید.

 در این مسابقه که عصر شنبه زیر بارش باران در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال آلومینیوم اراک به برتری دست یابد .
 
این دیدار ، از هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد .
 
در این دیدار ، تبم فوتبال سپیدرود رشت با توجه به میزبانی ، بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در همان نیمه اول به گل برتری دست یابد .
 
میلاد قربانزاده بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت در دقیقه 17 این دیدار ، با یک ضربه دقیق و از راه دور توانست تنها گل این مسابقه را به ثمر برساند تا تیم فوتبال سپیدرود رشت هر سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کند .
در نیمه دوم نیز گرچه بیشتر توپ و میدان در اختبار تیم سپیدرود رشت بود اما دو تیم نتوانستند فرصت چندانی برای گلزنی ایجاد کنند تا این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم سپیدرود خاتمه یافت .
قضاوت این دیدار را شاهین حاج بابایی با کمکهای رحیم شاهین و حسین سلیمانی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، محمدرضا الماسخاله ، حسین کعبی و سیدمحمدمیری از سپیدرود رشت و اکبر بختیاری از تیم آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کردند .
پیش از برگزاری این مسابقه و تا پایان هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیمهای فوتبال آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت با کسب 11 امتیاز و به دلیل تفاضل گل ، به ترتیب در مکان های چهارم و پنجم جدول رده بندی قرار داشتند که با توجه به برتری تیم سپیدرود در این بازی ، این تیم بالاتر از آلومینیوم اراک در جدول قرار می گیرد .
در رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار