دوخبرنامه تابناک ؛
قاسم سلیمانی، علیرضا رشیدیان و محمدعلی نجفی استانداران چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و گیلان روز سه‌شنبه ضمن دیدار جداگانه با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده درخصوص مصوبات سفرهای کاروان تدبیر و امید به این استان‌ها ارائه کردند.
کد خبر: ۲۹۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ 14 September 2016
 
دیدار یک ساعته استاندار گیلان با رییس جمهور در روز گذشته
 
 
تابناک گیلان / استانداران چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و گیلان با رئیس‌جمهور دیدار کردند.

قاسم سلیمانی، علیرضا رشیدیان و محمدعلی نجفی استانداران چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و گیلان روز سه‌شنبه ضمن دیدار جداگانه با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده درخصوص مصوبات سفرهای کاروان تدبیر و امید به این استان‌ها ارائه کردند.

رئیس‌جمهور در این دیدارها بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن تمام وعده‌های سفرهای استانی هیئت دولت به این استان‌ها در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و اعتبارات لازم برای اتمام طرح‌های دولت یازدهم در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری، بهداشتی و درمانی و همچنین سایر زمینه‌ها اختصاص داده شد.

در همین راستا محمدعلی نجفی استاندار گیلان درباره این نشست که بیش از یک ساعت به‌طول انجامید اظهار داشت: در این دیدار گزارشی از آخرین اقدامات اتخاذ شده درباره مصوبات سفر استانی کاروان تدبیر و امید، سرمایه گذاری‌ها و روند توسعه و پیشرفت استان و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به حجت الاسلام و المسلمین روحانی ارائه شد.

استاندار گیلان گفت: تکمیل راه آهن قزوین رشت و در ادامه‌ آن به آستارا و بندرانزلی، 11 کیلومتر باقی مانده آزاده راه رشت ـ قزوین، نوسازی، یکپارچه سازی و تسطیح اراضی، آخرین وضعیت ساخت سدها و بیمارستان‌ها، احداث و تکمیل مجتمع بندری کاسپین، توسعه پرورش ماهی در قفس و مناطق ساحلی از جمله برنامه های مورد بحث بود.

نجفی افزود: مسئله پرداخت تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام و سرمایه در گردش، تکمیل کتابخانه مرکزی رشت، فضاهای ورزشی، آموزش عمومی و عالی، احیای تالاب انزلی، ارائه‌ تسهیلات برای تکمیل و ایجاد هتل چهارو پنج ستاره و پرداخت مطالبات صیادی از دیگر مباحثی بود که به رئیس جمهور گزارش داده شد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان اعلام کرد: رییس جمهور در این دیدار بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن تمام وعده‌های سفرهای استانی هیئت دولت به گیلان در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

نجفی خاطرنشان کرد: در این دیدار اعتبارات لازم برای اتمام طرح‌های دولت یازدهم در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، سرمایه گذاری، بهداشتی و درمانی و همچنین سایر زمینه‌ها اختصاص داده شد.

استاندار گیلان تصریح کرد: رییس جمهور در این نشست‌ تاکیدات و دستورات لازم را برای اجرای سریعتر طرح‌ها و مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید و تحقق این پروژه‌ها و حوزه‌های رونق اقتصادی و اشتغالزایی صادر کرد.
 
 
 
 
معرفی هکر 15 ساله یک هزار حساب رشتی!
 
 
تابناک گیلان / کارآگاهان پلیس گیلان نوجوان ۱۵ ساله‌ای را شناسایی و دستگیر کرده‌اند که در خراسان شمالی سکونت داشت و حساب اینترنتی یک هزار کاربر را هک کرده بود.

سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامي استان گيلان درباره این هکر نوجوان گفت: ماجرا از شکایت یک شرکت خدمات پرداخت الکترونیک به دادسرای عمومی و انقلاب رشت مطرح شد. مدیرعامل این شرکت در دادخواهی خودتاکید کرده بود که سرور شرکت توسط افراد ناشناس هک شده و به حساب کاربری تعداد زیادی از کاربران آنها دسترسی غیر مجاز صورت گرفته‌است.

با این شکایت موضوع به کارآگاهان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) سپرده شد و آن‌ها پس از ردیابی‌های الکترونیکی توانستند رد این دسترسی‌های غیرمجاز را در خراسان شمالی بیایند.

به گفته سردار میرحیدری این نوجوان ۱۵ ساله با سوء استفاده از ضعف امنيتي سایت درگاه پرداخت الکترونیک شرکت مورد نظر، سرور شرکت را هک و به حساب کاربری بیش از هزار نفر از کاربران به صورت غیر مجاز نفوذ كرده است.

درحال حاضر رسیدگی به موضوع این شکایت با توجه به سن کم هکر به دادگاه اطفال شهرستان رشت سپرده شده است .

در همین حال سردار میرحیدری از مديران سايت هاي ايراني خواست با ارتقاء ضريب امنيت سايت هاي اينترنتي خود و رفع حفره هاي امنيتي اجازه دسترسي و نفوذ غير مجاز را به هكرها ندهند.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار