کد خبر: ۲۹۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 05 September 2016
تابناک / فرماندار لنگرود به فرسودگی 30 درصد شبکه توزیع آب این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به قدمت شبکه توزیع آب شهرستان لنگرود، اصلاح و بازسازی آن در کیفیت آب تأثیر بسزایی خواهد داشت.

«سیدرضا جوادپور» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به احداث ساختمان اداری آبفای لنگرود به مساحت 1040 مترمربع افزود: این پروژه با هزینه ای بالغ بر 14 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید و اصلاح خطوط انتقال آب، اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه با هزینه‌کرد 17700 میلیون ریال از دیگر پروژه های این امور می‌باشد.

فرماندار لنگرود با تأکید بر این‌که طی دو سال گذشته مردم شهرهای کومله و اطاقور هم‌چنین بخش هایی از شهر لنگرود دغدغه آب شرب داشتند، افزود: باعث خرسندی است که در ماه های اخیر مشکل آب شرب شهرهای یاد شده و بخش هایی از لنگرود مرتفع شد.

وی با اشاره به کمبود آب 140 لیتر در ثانیه در استان گیلان ابراز امیدواری کرد که با احداث چاه فلمن در حاشیه سنگر، سفیدرود هم‌چنین سد شهر بیجار مشکل کمبود آب در استان برطرف شود.

فرماندار لنگرود در ادامه به فرسودگی 30 درصد شبکه توزیع آب این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به قدمت شبکه توزیع آب شهرستان لنگرود، اصلاح و بازسازی آن در کیفیت آب تأثیر بسزایی خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار