کد خبر: ۲۸۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 01 September 2016
مرد سالخورده افغان که به اتهام تعرض جنسی به یک دختر عقب‌مانده ذهنی زندانی شده است صبح دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری تهران محاکمه شد.

به گزارش «ایران»، سوم بهمن ۹۳ وقتی صاحب یک خانه متوجه شد سرایدار منزل به دختر عقب‌مانده ۲۰ ساله وی تجاوز کرده است علیه او شکایت کرد و این سرایدار ۶۰ ساله با دستور بازپرس روانه زندان شد تا اینکه دیروز او را برای محاکمه به شعبه پنجم دادگاه کیفری منتقل کردند.

این مرد در دادگاه گفت: چنین اتهامی را قبول ندارد اما پزشکی قانونی گزارش داده بود دختر جوان بارها مورد تعرض قرار گرفته است. اگرچه ثابت نشده که تعرض توسط این سرایدار انجام شده است.قضات نیز براساس شواهد موجود در پرونده مرد افغان را به ۳ سال حبس و اخراج از کشور محکوم کردند.قاضی بابایی نیز در این باره گفت: هر چند این مرد افغان به حبس محکوم شده اما پدر دختر نیز باید قبول کند روش نگهداری از دخترشان صحیح نبوده که او را به یک مرد ۶۰ ساله بسپارد. بنابراین وی نیز زمینه ارتکاب جرم را فراهم کرده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دامون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
مرد افغانی به یه دختر عقب مونده ایرانی تجاوز کرده اسکال نداره پدر دختر کوتاهی کرده ما هیچی نباید بهش بگیم چون یه افغانیه و یا تو شهرک غرب یه افغانی به یه دختر ایرانی که مشکلی هم نداشته وفقط می خواسته پیاده روی کنه موردد تجاوز قرار گرفته ما هیچی بهش نگیم اما تو ورامین یه پسر به یه دختر افغانی تجاوز کرده افغانیها مملکتو می خوایتن بریزن به هم به خانواده خودتونم یه افغانی تجاوز می کرد اینجوری حرف میزدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
یک افغانی پیره خر به یک دخترمظلوم عقب مونده که خوب وبد راتشخیص نمیده تجاوز میکند ودردادگاههای ما به 4روززندان محکومش میکنن اما اگر به جای افعانی ایرانی بود همین حکمو میدادن به نظرمن اگر حکم سنگسار برای تجاوز ناعدلانه باشد ولی برای اینکه این سگ وحشی حساب کنید بایک طفل معصوم اینکارو کرده باید نه سنگسار بلکه تکه تکه گوشت بدن نحسشو با اره جدا کرد نه با تیری که راحت سقط بشه شیطان لعنتش کنه بی شرف وهابی سعود مسلک کثافت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار