کد خبر: ۲۸۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 25 August 2016
تابناک / مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، از تاسیس شهر بین‌المللی دانایی در منطقه آزاد انزلی خبر داد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با مدیر عامل منطقه آزاد انزلی دیدار و در خصوص راهکارهای همکاری‌های دو جانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، آمادگی سازمان متبوع خود را برای همکاری در زمینه تأسیس شهر دانایی در این منطقه اعلام کرد و گفت: از اجرای چنین طرحی در سطح منطقه و بعد از ارائه طرح توجیهی و مشخص شدن میزان حمایت و نقش سازمان منطقه آزاد انزلی در احداث شهر دانایی استقبال می کنیم.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزادانزلی از برنامه‌های مختلف سازمان برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تجاری سازی ایده ها و حمایت از سرمایه گذاران طرح‌های فناور در جهت عملیاتی سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دراین منطقه خبر داد و افزود: منطقه آزاد انزلی در هفته دولت میزبان نمایشگاه فن بازار کشور است که از 3 الی 5 شهریور ماه با شرکت بیش از 96 دانشگاه، موسسات پژوهشی، پارک‌های علم و فن آوری و مراکز رشد کشور و موسسات مالی و اعتباری  برگزار می‌شود.

کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی و استان گیلان از ظرفیت های علمی بالایی برخوردار است پیشنهاد تأسیس شهر بین‌المللی دانایی را در این منطقه مطرح کرد و خواستار همکاری دو جانبه در زمینه‌هایی ‌همچون برگزاری دوره های خارجی دانشگاه های بین المللی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های باشگاه برای انجام طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی در منطقه آزاد انزلی شد.

وی از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی که منجر به تحولات مناسبی در توسعه شاخص‌های علمی در منطقه شده است، قدردانی کرد و گفت: می‌توان با استفاده مزایا و ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و پتانسیل‌های دانشجویان باشگاه پژوهشگران جوان اقدامات خوبی را در راستای ارتقاء علمی و صنعتی کشور انجام داد .

گفتنی است در این دیدار معاونین باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، اعضای شورای‌اسلامی شهر بندر انزلی و تعدادی از مدیران باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان گیلان به همراه معاونین و مدیران این سازمان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار