رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت به تابناک گفت ؛
تابناک / پس اتفاقات و حواشی چند وقت اخیر در شهر رشت که در نهایت منجر به اعلام وصول استیضاح شهردار این شهر شد.
کد خبر: ۲۷۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 03 August 2016
تابناک / پس اتفاقات و حواشی چند وقت اخیر در شهر رشت که در نهایت منجر به اعلام وصول استیضاح شهردار این شهر شد.

طی مصاحبه ای با مظفر نیکومنش یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نظر وی را در خصوص طرح استیضاح شهردار این شهر جویا شدیم.






به گزارش تابناک گیلان، نیکومنش در ابتدا اظهار داشت: ضمن احترام به رای و نظر سایر اعضا، بنده مخالف استیضاح شهردار رشت هستم چرا که اعتقاد به ثبات مدیریتی در شهر دارم و استیضاح کردن راه چندان مناسبی برای این کار نیست. همچنین اینکه حفظ آرامش مردم و شهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی که امروز با آن مواجه هستیم تغییر در مدیریت شهر التهاب ایجاد میکند به علاوه اینکه شورای اسلامی شهر نیز در سال آخر از دوره چهارم قرار دارد و انجام استیضاح خیلی به صلاح نیست و به جای استفاده از این اختیار قانونی می توان در جهت رفع موانع و ایرادات تلاش کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در ادامه این نکته را یادآور شد که ثبات در مدیریت؛ امنیت، توسعه و پیشرفت شهر را برای مردم به ارمغان می آورد بنابراین اگر بحرانی و مشکلی هم در شهر هست باید آن را حل کنیم نه اینکه خودمان ایجاد کننده آن باشیم.

وی ادامه داد: هرکسی که در سیستم مدیریتی کار کرده باشد می داند که هیچ مدیری بی عیب و ایراد نیست و قطعا ضعف هایی هم دارد اما این ما هستیم که باید بازوی رفع این ضعف ها باشیم پس بهتر است با ایجاد همدلی و همزبانی سعی در رفع مشکلات شهر کنیم و پیشرفت آن را به ارمغان بیاوریم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار