کد خبر: ۲۶۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 14 July 2016
تابناک / با شروع فصل نقل و انتقالات رقابهتای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور ، تاکنون 18 بازیکن با تیم سپیدرود رشت قرارداد امضاء کرده اند .

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه گفت : با مشخص شدن وضعیت مالکیتی باشگاه سپیدرود و انتخاب علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی این تیم در فصل 95-96 در رقابتهای لیگ دسته اول ، تاکنون 18 بازیکن با این تیم قرارداد امضاء کرده اند .

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از این تعداد 12 بازیکن فصل گذشته سپیدرود رشت هستند که با تایید کادر فنی ، قرارداد خود را با سپیدرود رشت تمدید کردند و شش بازیکن نیز از سایر تیمها تاکنون به تیم سپیدرود پیوستند .

وی اظهار کرد : بر این اساس ، احسان عبدی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت آبادان که موفق شد به رقابتهای لیگ برتر صعود کند ، میلاد قربان زاده و محمد رستمی بازیکنان فصل گذشته داماش گیلان ، مازیار حبیبی مدافع فصل گذشته تیم توسعه کیش و رهپویان رضوانشهر که سابقه حضور در سپیدرود را نیز دارد ، پویا نزهتی که سابقه بازی در تیم های ملوان بندرانزلی ، نفت تهران و سایپا را در کارنامه ورزشی خود دارد و میلاد مرادی بازیکن فصل پیش رهپویان رضوانشهر به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند .
وی خاطرنشان کرد : همچنین سیدمحمد حسینی ، محمدرضا الماسخاله ، میلاد پورمحسن ، میثم فردوسی ، شایان مصلح ، محمد دادرسی و سیدهادی موسوی بازیکنان فصل گذشته سپیدرود رشت قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند .
مسئول روابط عمومی باشگاعه سپیدرود رشت بیان کرد : هادی تامینی ، حامد حاجتی ، محمد میری ، میثم تهی دست و حامد پورعمرانی از بین بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با حضور در دفتر این باشگاه ، قرارداد خود را تمدید کردند .
پیش از این نیز از سوی مدیریت این باشگاه ، علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد تا وی هدایت این تیم را در رقابت های جام آزادگان بر عهده داشته باشد .
تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب عنوان نخست گروه خود در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور ، به مسابقات لیگ دسته اول صعود کرد و در فصل جاری باید در رقابت های جام آزادگان حضور یابد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار