کد خبر: ۲۵۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 09 July 2016
تابناک / فرماندار رودسر از اقامت بیش از 192 هزار نفر گردشگر در ایام تعطیلات عید فطر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، امیر جانبازی امشب در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای ورود و اقامت گردشگران در رودسر اندیشیده شده است اظهار کرد: مسیرهای فرعی دو طرف محور اصلی چابکسر بازگشایی شده و ترافیک به دو طرف جاده هدایت شده است.

وی ادامه داد: لاین‌های بسته در حالت عادی را در محور چابکسر بازگشایی کردیم و مشکلی برای تردد خودروهای عبوری در این محور وجود ندارد.

فرماندار رودسر از ورود بیش از 55 هزار خودرو از سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته جاری از ورودی محور چابکسر به گیلان خبر داد و بیان کرد: در مدت مذکور 247 هزار نفر برای اقامت و عبور از استان، وارد گیلان شدند.

جانبازی با بیان اینکه بیش از 60 هزار خودرو از غرب رودسر به طرف استان مازندران از سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته جاری خروجی داشتیم، تصریح کرد: در مدت مذکور تعداد 263 هزار نفر خروجی از استان داشتیم و با تعداد ورودی‌ها تفاوت بسیاری ندارد.

وی به اقامت بیش از 192 هزار نفر گردشگر در مدت سه روز گذشته در رودسر اشاره کرد و گفت: مساجد بین‌راهی باز هستند، جایگاه‌های سوخت بنزین و گاز طبیعی در شهرستان مذکور فعال است و سرویس‌دهی به گردشگران به‌خوبی انجام می‌شود.

به گزارش فارس، شهرستان رودسر از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه‌های البرز، از شرق به رامسر در استان مازندران و از غرب به لنگرود و املش منتهی می‌شود.

قسمت کوهستانی شهرستان رودسر خوش آب و هوا و سردسیر محسوب می‌شود، قسمت شمالی این شهرستان که در حاشیه جنوبی دریای خزر قرار گرفته مرطوب است ضمن اینکه رودخانه پلرود با شاخه‌های کیارود و شیرارود در رودسر جریان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار