دبیر اولین جشنواره ملی کشت و نوش چای ایرانی خبر داد:
به گزارش تابناک گیلان، دبیر اولین جشنواره ملی کشت و نوش چای ایرانی در نشست رسانه ای با خبرنگاران گفت: با توجه به این که محصول چای از محصولات راهبردی استان گیلان است؛ جهت ترویج مصرف چای ایرانی و آشنایی با این محصول اولین جشنواره ملی کشت و نوش چای ایرانی در روستای گردشگری لیلاکوه شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 05 July 2016
تابناک / اولین جشنواره ملی کشت و نوش چای ایرانی در شهرستان لنگرود برگزار می شود.

به گزارش تابناک گیلان،
دبیر اولین جشنواره ملی کشت و نوش چای ایرانی در نشست رسانه ای با خبرنگاران گفت: با توجه به این که محصول چای از محصولات راهبردی  استان گیلان است؛ جهت ترویج  مصرف چای ایرانی و آشنایی با این محصول اولین جشنواره ملی کشت و نوش چای ایرانی در روستای گردشگری لیلاکوه شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.

مهدی اسدی لنگرودی افزود: این جشنواره با همکاری جهادکشاورزی شهرستان لنگرود، سازمان چای کشور، اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود، فرمانداری شهرستان لنگرود، میراث فرهنگی-صنایع دستی و گردشگری استان گیلان و شهرستان لنگرود، بخشداری مرکزی لنگرود، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود و دهیاری و شورای اسلامی روستای لیلاکوه شهرستان لنگرود برگزار می شود.






وی اظهار کرد: در این جشنواره آموزش روش صحیح طبخ چای ایرانی و فرآیند فرآوری چای از برگ سبز تا محصول نهایی در معرض دید گذاشته خواهد شد.

دبیر اولین جشنواره ملی کشت و نوش چای ایرانی خاطرنشان کرد: در این جشنواره نمایش های آیینی، موسیقی سنتی، نوای محلی چایکاران در هنگام برداشت چای، طبخ صحیح چای ایرانی و تجلیل از چایکاران پیشکسوت اجرا خواهد شد.

مهدی اسدی لنگرودی گفت: این جشنواره با شعار چای مساوی با اشتغال برگزار خواهد شد و بعد از پایان جشنواره دبیرخانه دائمی جشنواره ملی کشت و نوش چای ایرانی در شهرستان لنگرود ایجاد می شود.

وی اظهار کرد : جشنواره ملی کشت و نوش چای ایرانی تنها متعلق به شهرستان لنگرود نیست بلکه این جشنواره متعلق خانواده بزرگ صنعت چای کشور در استان های گیلان و مازندران است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چمخاله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
ایشان کی دبیر شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قاسمپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
زمان جشنواره را لطفا اعلام کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار