فرید فرخنده کیش، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در سفر یکروزه خود به گیلان پس از حضور در مرکز استان، با حضور در مجتمع فرهنگی سینمایی انجمن سینمای جوانان رودبار با فرماندار این شهرستان دیدار کرد
کد خبر: ۲۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 19 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، فرید فرخنده کیش، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در سفر یکروزه خود به گیلان پس از حضور در مرکز استان، با حضور در مجتمع فرهنگی سینمایی انجمن سینمای جوانان رودبار با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

فرخنده‌کیش در این دیدار با اشاره به اهتمام سینمای جوان به تکمیل و راه‌اندازی سینمای رودبار و تجهیزات آن به سیستم دیجیتال، گفت: حداکثر از اوایل تابستان این سینما ضمن تجهیز به سیستم دیجیتال، فیلم‌های روز سینمای کشور را اکران خواهد کرد.

مدیرعامل سینمای جوان کشور در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای تولید یکصد فیلم مستند 13 دقیقه‌ای در دفاتر سینمای جوان کشور با موضوع جاذبه‌های گردشگری، اضافه کرد: حتما رودبار نیز سهمی در این بخش خواهد داشت.

وی همچنین مجتمع فرهنگی سینمایی انجمن سینمای جوانان رودبار را مکان مناسبی برای برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای و استانی عنوان کرد و افزود: ان‌شاءالله با همکاری مسئولان شهرستان و استان بزودی یک رویداد فرهنگی هنری بزرگ در این دفتر رقم خواهد خورد.

سید محمد احمدی، فرماندار رودبار نیز در این جلسه با اشاره به اختصاص بودجه 850 میلیون ریالی توسط کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان برای تعمیرات مجتمع فرهنگی سینمایی، افزود: رودبار فاقد سینما می‌باشد که این در شان این شهر نیست و امید می‌رود با توجه به تعمیرات سالن با بودجه شهرستان هر چه سریعتر سیستم دیجیتال به این سینما اختصاص یابد تا مردم رودبار شاهد اکران فیلم در این سینما باشند.

وی با تاکید بر وجود ارتباط خوب میان سینمای جوانان رودبار با فرمانداری و سایر ادارات شهرستان، ادامه داد: سینمای جوانان رودبار  مظلوم بوده و ما تلاش کردیم تا سینمای جوان شهرستان رودبار به جایگاه واقعی خود برسد.

احمدی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ نوعی خوراک است و نگاه فرهنگی را سینما تقویت می‌کند،یادآور شد:رودبار یک شهرستان فرهنگی است،ظرفیت بسیار خوبی دارد و مجتمع فرهنگی سینمایی انجمن سینمای جوان رودبار یک سرمایه فرهنگی است که می‌تواند خودگردان باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار