دو خبر فوتبالی از رشت و انزلی ؛
تابناک / بعد از مخالفت جدی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با خرید امتیاز باشگاه نفت تهران توسط ملوان بندر انزلی، در شمال کشور تدابیر تازه ای در نظر گرفته شده تا توافقات پشت پرده به نتیجه برسد.
کد خبر: ۲۴۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 18 June 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود


توافقات پشت پرده ملوانان


تابناک /
بعد از مخالفت جدی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با خرید امتیاز باشگاه نفت تهران توسط ملوان بندر انزلی، در شمال کشور تدابیر تازه ای در نظر گرفته شده تا توافقات پشت پرده به نتیجه برسد.

در حالی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مخالفت جدی خود را با واگذاری امتیاز باشگاه نفت تهران به ملوان بندر انزلی اعلام کرده اند در شمال کشور تحرکات دیگری وجود دارد. تلاش های زیادی صورت می گیرد تا شهر انزلی در فصل آینده لیگ برتر نیز نماینده داشته باشد.

مسئولان رده بالای باشگاه ملوان بندر انزلی بر این باورند مصوبه سال ۲۰۱۴ کنفدراسیون فوتبال آسیا کاملا به آنها کمک می کند با وجود مخالفت های صورت گرفته شده از سوی سران فدراسیون فوتبال، امتیاز باشگاه نفت را خریداری کنند.

در روزهای اخیر انزلی چی ها به طور مداوم این موضوع را مطرح کرده اند که بر اساس مصوبه AFC تیمی در لیگ برتر به هر دلیل انصراف، انحلال یا عدم حضور خود را برای فصل بعد اعلام کند آخرین تیمی که به یک رده پایین تر سقوط کرده است جایگزین آن خواهد شد و اینکه فجرسپاسی باید جای نفت را بگیرد درست نیست.

در این شرایط، گفته شده رابطه نزدیک رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی با شهردار تهران باعث شده تا انزلی چی ها نگرانی آنچنانی بابت خرید امتیاز باشگاه نفت را نداشته باشند. رفاقت شهردار تهران با شخص وزیر نفت در این ماجرا کاملا کفه ترازو را به سود شمالی ها سنگین کرده است و تنها سنگ اندازی فدراسیون فوتبال این انتقال را به تعویق انداخته است.

 با این حال اخباری که از شمال به گوش می رسد حکایت از توافقات پشت پرده برای پرداخت هزینه این واگذاری دارند اما در ظاهر امر قرار است اتفاقات تازه ای رخ بدهد. پیشنهاد شمالی ها به مجمع باشگاه نفت تهران این بود که آنها اعلام انحلال کنند که در آن صورت بر اساس مصوبه AFC ملوان به لیگ برتر باز خواهد گشت مگر اینکه فدراسیون فوتبال دست به کار غیر منتظره ای بزند و لیگ را با ۱۵ تیم برگزار کند!

در چنین اوضاعی اختلافات داخلی باعث شده تا پورغلامی از همکاری با این تیم انصراف بدهد. قرار بود امروز مراسم معارفه این مربی برگزار شود اما وی بخاطر اختلاف نظر بر سر یکی از دستیاران مورد نظر باشگاه مسایل خانوادگی را بهانه قرار داد و قید همکاری را با ملوان زد.

از قرار معلوم یکی از مربیانی که همواره در کادر فنی تمامی مربیان سال های اخیر ملوان حضوری ثابت داشته است، مورد حمایت یکی از مقامات محلی است و همین باعث شده باشگاه به پورغلامی فشار وارد کند تا مربی یاد شده را در لیست خود بگنجاند که وی نپذیرفت. این موضوعی بود که احمدزاده هم در پایان فصل با آن کنار نیامد و با وجود اینکه قراردادی یک و نیمه ساله داشت از ملوان جدا شد.

باید دید سوژه این روزهای لیگ برتر در آینده چه سرانجامی خواهد داشت و آیا ملوان با تلاش های پشت پرده به لیگ برتر باز خواهد گشت؟





پورغلامي ازپذيرفتن هدايت ملوان انصراف داد


تابناک / در حالي كه قرار بود امروز مراسم معارفه فرهاد پورغلامي در انزلي برگزار شود، اين مربي از هدايت ملوان انصراف داد.

سرمربي جديد ملوان در حالي كه قرار بود ساعت ١١ صبح امروز (شنبه،٢٩ خرداد) در مراسمي با حضور رئيس هيات مديره باشگاه ملوان به طور رسمي معارفه شود، به دليل مشكلات خانوادگي از پذيرفتن هدايت ملوان انصراف داد.

فرهاد پورغلامي روز گذشته در جلسه هيات مديره حضور پيدا كرد و در اخرين جلسه اش با مسئولان باشگاه حتي دقيق‌ترين برنامه هاي تمريني تا شروع فصل، برنامه اردو، جذب بازيكن، كادرفني و زمان پرداخت پول به بازيكنان جديد توافق كرد و قرار بر اين بود صبح امروز در جلسه اي با حضور احمد دنيامالي (رئيس هيات مديره باشگاه) به طور رسمي به بازيكنان و اهالي رسانه معارفه شود، اما به طور ناگهاني صبح امروز  (شنبه) در تماسي با مسعود رضاييان (مدير عامل باشگاه) به دليل آنچه مشكلات خانوادگي عنوان كرد از پذيرفتن هدايت تيم بزرگسالان انصراف داد.
منبع: سایت رسمی باشگاه ملوان بندر انزلی





مذاکره شهردار برای خرید داماش و سپیدرود غیرقانونی است



رئیس شورای شهر رشت گفت: شهرداری رشت طبق دستور وزارت کشور نمی‌تواند تیم‌داری کند اما به مانند فصل گذشته شورا و شهرداری رشت با کمک‌های مستقیم و غیرمستقیم در کنار سپیدرود و داماش باقی می‌ماند.


تابناک / محمدعلی رفیعی نوده  اظهار داشت: شهرداری طبق مصوبه وزارت کشور حق تیم داری مستقیم در فوتبال حرفه‌ای را ندارد و حرکت اخیر شهردار رشت صرفاً یک کار عوام فریبانه است.

 

وی با بیان اینکه شهردار رشت بدون اطلاع و مصوبه شورای شهر برای خرید تیم فوتبال به دیدار مدیرکل ورزش و جوانان رفته است افزود: وی بدون مصوبه شورا نمی‌تواند تیم بخرد و به‌دلیل عملکرد ضعیف ایشان در شهرداری اعضای شورای شهر به هیچ وجه موافق با خرید تیم نیستند.

 

رئیس شورای شهر رشت اظهار کرد: مدت‌هاست که حق و حقوق رفتگر زحمتکش شهر تا پیمانکار و کارمند شهرداری عقب افتاده و حساب شهرداری همیشه خالی است و ایشان به جای این مدل حرکات نمایشی بهتر است مشکلات شهر را حل کند و همه می‌دانیم که تیم‌داری در سطح حرفه ای بسیار سنگین است و با سوء مدیریتی که شهردار دارد فقط می‌خواهد آبروی شهر رشت را ببرد.

 

رفیعی اظهار داشت: زمانی که ما در فصل گذشته برای کمک به هواداران عاشق داماش خواهان خرید تیم بودیم و هنوز می‌شد برای داماش کاری کرد، آقای شهردار در نامه‌ای پیوست مصوبه وزارت کشور را مبنی بر عدم تیم‌داری شهرداری‌ها به ما جواب دادند حالا چه اتفاقی افتاده که این مصوبه نادیده گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه شهردار رشت دلش نه برای سپیدرود می‌سوزد و نه داماش گفت: وی می‌خواهد از سپیدرود و داماش سوء استفاده کند و از این تیم‌ها برای سکوی پرتاب استفاده کند و به مقاصد سیاسی خود برسد.

 

رئیس شورای شهر رشت بیان کرد: زمانی که آقای شهردار در رختکن سپیدرود دچار جو زدگی شدند و بدون اجازه شورا پاداش پنجاه میلیونی را صد میلیون اعلام کردند، در زمان عمل به وعده‌شان به ناگاه در مهمانی شورا با اعضای سپیدرود ناپدید شدند و ما مجبور شدیم برای حفظ آبرو مقابل بازیکنان سپیدرود، چک شخصی خودمان را بدهیم.

 

رفیعی در ارتباط با اظهار نظر شهردار که گفته بود اگر سپیدرود را به شهرداری ندهند دیگر به این تیم کمک نمی‌کنم گفت: شهردار در حد و اندازه این حرف‌ها نیست که برای مردم یک شهر خط و نشان بکشد و سپیدرود میراث پنجاه ساله شهرمان است و شورا به مانند سال گذشته در کنار این تیم و مدیریتش باقی می‌ماند و شهردار هم وظیفه دارد تک تک مصوبه‌های شورای شهر را اجرا کند.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
ادبيات كودكانه اقاي رفيعي خود بيانگر همه چيز است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار