کد خبر: ۲۴۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 16 June 2016
تابناک / بنده پس از درگیری لفظی در جلسه، شورا را به عدم حضور خود در جلسات بعدی تهدید کردم، اما استعفا ندادم.

رحیم کشاورز که چندی پیش گفته بود دیگر در جلسات شورای اسلامی شهر لاهیجان شرکت نخواهد کرد، دیروز در جلسه علنی این شورا حاضر نشد تا نشان دهد که بر سر حرف خود خواهد ماند.

رحیم کشاورز در خصوص این سوال که چرا در جلسه دیروز شورای شهر لاهیجان حاضر نبود، به خبرنگار خزر گفت: متاسفانه در شورای اسلامی شهر لاهیجان، عده ای با استفاده از اموال شهرداری و پول بیت المال در ایام انتخابات به حمایت از یکی از کاندیدای این شهر پرداختند.

کشاورز در خصوص کاهش بودجه تئاتر خیابانی و پرداخت آن به ارشاد شهرستان گفت: چندین سال است با هزینه شورا و تصویب مبلغ 60 میلیون تومان این برنامه در سطح شهر اجرا میشود، امسال با در نظر گرفتن رکود اقتصادی که گریبانگیر شهرداری شده و کاهش درآمدهای شهرداری از محل پروژه های عمرانی، بنده و دوستانم پیشنهاد دادیم که این مبلغ به 20 میلیون تومان کاهش و همان مبلغ هم به اداره ارشاد شهرستان که متولی امور فرهنگی است پرداخت شود.

وی در ادامه گفت: این موضوع با مخالفت ریاست شورا و تعدادی از اعضای شورا که گویا برنامه های دیگری نیز داشتند مواجه و موجب مطرح شدن موضوع (هزینه های بالای شورا) شد که بنده عرض کردم اگر شورا هزینه هایش بالاست بخاطر استفاده بی رویه از منابع شهرداری و بیت المال است که شما برای اهداف شخصی از آنها استفاده میکنید.

عضو شورای اسلامی شهرستان لاهیجان اشاره کرد: بنده پس از درگیری لفظی در جلسه، شورا را به عدم حضور خود در جلسات بعدی تهدید کردم اما استعفا ندادم، در شرایطی که شهرداری با بدهی 500 میلیون تومانی سنوات بازنشستگان روبروست، آیا اولویت ما باید پرداخت هزینه برای حمایت از تئاتر باشد؟

گفتنی است بر طبق قانون شوراها اگر عضوی از اعضای شورا 6 جلسه متوالی یا 12 جلسه غیرمتوالی غیبت کند، عضویتش در این پارلمان محلی سلب خواهد شد. /خزر



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار