تابناک و بررسی یک موضوع ؛
تابناک: اهالی رسانه و اقشار روشنفکر جامعه باید مردم را آگاه کنند تا در سال پایانی شوراهای شهر و روستا ، سوابق کاندیدا‌ها را مطالعه کرده و به رفتارهای مقطعی و تصنعی آن‌ها در آستانه انتخابات توجهی نداشته باشند.
کد خبر: ۲۴۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 13 June 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
اهالی رسانه و اقشار روشنفکر جامعه باید مردم را آگاه کنند تا در سال پایانی شوراهای شهر و روستا ، سوابق کاندیدا‌ها را مطالعه کرده و به رفتارهای مقطعی و تصنعی آن‌ها در آستانه انتخابات توجهی نداشته باشند.

به گزارش تابناک گیلان، در ایام نزدیک به انتخابات شاهد رفتارهای نامتعارف برخی ها برای جلب رای مردم هستیم،حضور بی‌مورد در مجالس عزاداری، سوء‌استفاده از آیین‌های مذهبی، توزیع پول و کارت هدیه و دادن شام و ناهار از رفتارهای غیراخلاقی برخی از کاندیدا‌ها است که همیشه وجود داشته است.

در انتخابات 7 اسفند 94 نیز شاهد بودیم که برخی نامزدها ، اقدامات دولت را هم به نام خود تمام می‌کنند و اگر پروژه موفقی در منطقه‌ای اجرا شده و یا اعتباری به آنجا اختصاص یافته آن را حاصل تلاش‌ها و زحمات خود معرفی کرده بودند.



اما اخیرا در مجموعه شورا و شهرداری لنگرود اتفاقی افتاد که جای تامل دارد.


با توجه به ایام نزدیک شدن به ایام تعطیلات تابستانی، شهرداری لنگرود اقدام به برگزاری کلاس های اموزش فوتبال به صورت رایگان کرد.

این اقدام شهرداری با واکنش باشگاه های فوتبال لنگرود مواجه شد که طی نامه ای به رئیس اداره ورزش و جوانان و رونوشت به دیگر مسئولین استانی و شهرستانی از شرکت در تمامی مسابقات انصراف دادند.

منابع مالی باشگاه ها از طریق کلاس های آموزشی در رده های مختلف انجام می شود و از سوی دیگر شهرداری لنگرود کلاس های آموزش رایگان را برگزار کرده که این یکی از دلائل باشگاه ها برای انصراف از تمامی مسابقات بود.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار