کد خبر: ۲۴۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 11 June 2016
تابناک گیلان / استاندار گیلان از کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در این استان خبر داد و گفت: نرخ بیکاری گیلان به 11 درصد رسیده است.

محمدعلی نجفی صبح امروز در جمع فرمانداران و شهرداران گیلان با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هدف دولت آشتی در سطح جامعه است.

وی بر تعامل تمام متولیان تأکید کرد و افزود: نباید اجازه دهیم فاصله‌ای بین مردم و مسؤولان ایجاد شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه از نقد و انتقاد منصفانه نباید بهراسیم، تصریح کرد: نقد سازنده را به عنوان بزرگ‌ترین یاری‌دهنده در امور خود می‌دانیم.

نجفی، یکی از مشکلات ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید را ضعف اجتماعی خواند و بیان کرد: تحریم‌های ناجوانمردانه سنگین و شرایط نامناسب اقتصادی و تورم 40 درصدی را شاهد بودیم.

وی به رشد منفی اقتصادی 5.8 درصدی در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری در کشور 12.5 درصد بود.

استاندار گیلان با اشاره به نرخ 15.1 درصدی بیکاری این استان در سال 91، ادامه داد: اکنون نرخ بیکاری گیلان با سه درصد کاهش به 11 درصد رسیده است.

نجفی به حضور هیأت‌های مختلف سیاسی و اقتصادی کشورهای موثر دنیا در کشور اشاره کرد و یادآور شد: امروز دولت در راستای اقتصاد مقاومتی با نگاه به درون در بخش‌های مختلف و استفاده از فرصت‌های دانش و فناوری برای توسعه صادرات تلاش می‌کند.

وی با تأکید بر اجرای سیاست‌های دولت و نظام توسط مدیران، فرمانداران و شهرداران، خاطرنشان کرد: اگر مدیر کل و رئیس اداره‌ای همسو با سیاست‌های دولت و نظام نباشد جایی در دولت ندارد.

استاندار گیلان متذکر شد: هنوز برخی سیاست‌ها در شهرستان‌ها انجام می‌شود که هماهنگ با دولت و نظام نیست و فرمانداران نباید اجازه دهند این روند ادامه پیدا کند.

حرمت حجاب در طرح های سالم‌سازی رعایت شود

نجفی خواستار حرمت حجاب در کنار آرامش و آسایش خانواده‌ها در طرح‌های سالم‌سازی دریا شد و گفت: برپایی اقامه نماز جماعت در کنار ساحل بسیار زیبا است.

وی با تأکید بر اجرای طرح‌های سالم‌سازی در گیلان، یادآور شد: مشکل اعتباری در اجرای طرح سالم‌سازی دریا وجود دارد اما بدهی نجات غریق‌ها پرداخت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار