تابناک گیلان / استاندار گیلان از ورود دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در استخدام بدون مجوز در شهرداری‌های این استان خبر داد و گفت: استخدام بدون مجوز در شهرداری‌های گیلان تخلف و جرم است.
کد خبر: ۲۴۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 11 June 2016
تابناک گیلان / استاندار گیلان از ورود دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در استخدام بدون مجوز در شهرداری‌های این استان خبر داد و گفت: استخدام بدون مجوز در شهرداری‌های گیلان تخلف و جرم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جمع شهرداران شهرهای گیلان با اشاره به به‌کارگیری برخی افراد در شهرداری‌ها اظهار کرد: بعضی از شهردارانی که توان پرداخت هزینه‌های جاری را ندارند، به دنبال حذب کارکنان جدید هستند.

وی از ورود دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در استخدام بدون مجوز در شهرداری‌های گیلان خبر داد و افزود: استخدام بدون مجوز در شهرداری‌های گیلان تخلف محسوب می‌شود و جرم است.

استاندار گیلان با تأکید براینکه با متخلفان به‌کارگیری افراد در شهرداری‌ها و سازمان‌های مختلف در استان برخورد می‌شود، بیان کرد: اندیشه ما رأفت اسلامی و گذشت است، اما در صورت تداوم روند مذکور با افراد خاطی برخورد شده و پرونده آنها به عنوان تخلف اداری به مراجع قانونی ارجاع می‌شود.

نجفی در ادامه خواستار مبارزه جدی شهرداران و فرمانداران با ساخت‌وسازهای غیر مجاز در گیلان شد و تصریح کرد: هنگام انتخابات برخی افراد قول‌هایی به جامعه دادند و اکنون شاهد اجرای پروژه‌های جدید در برخی از نقاط استان هستیم، اما هیچ پروژه جدیدی نباید در گیلان تعریف شود.

وی به اجرای صددرصدی تفکیک زباله از مبدأ در گیلان اشاره کرد و گفت: با توجه به تلاش مذکور، اما هنوز در بحث پسماند با مشکل جدی مواجه هستیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه بر وفاق شهرداران با شوراهای اسلامی تأکید دارم، خاطرنشان کرد: تمام ما نظام شورایی را پذیرفتیم و نظام دمکراتیک با پاسخگویی همراه است.

نجفی بر سعه‌صدر شهرداران تأکید کرد و یادآور شد: امانتداری و پاک‌دستی مسؤولان برای ما حائز اهمیت است ضمن اینکه شهرداران باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های بسیاری در سال رونق اقتصادی در گیلان پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: امسال 200 میلیارد تومان از محل دو درصد نفت و گاز به استان اختصاص داده شده است.

استاندار گیلان بر برگزاری نمازهای جماعت در اداره‌ها و سازمان‌های مختلف تأکید کرد و افزود: حضور در نمازهای عبادی سیاسی جمعه توسط کارگزاران، شهرداران، فرمانداران و بخشداران حائز اهمیت است.

نجفی، خواستار دیدار فرمانداران و شهرداران از خانواده شهدا شد و بیان کرد: استفاده از نیروهای با تجربه و همراه با دولت در پست‌های حساس مهم است.

وی با تأکید براینکه فرمانداران و شهرداران از جابه‌جایی کارکنان بدون هماهنگی خودداری کنند، تصریح کرد: برخی از فرمانداران تحرک‌هایی دارند که پسندیده نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار