در واکنش به بیانیه شماره دو جعفرزاده ؛
علی خداپرست / تابناک: امروز شنیدم که مهندس جعفرزاده در واکنش به اظهارات حجت الاسلام ناصر رفیعی که گفته بود وضع حجاب در گیلان مثل اروپا است از او خواسته که هرچه سریعتر از مردم گیلان عذرخواهی کند ؛ فارغ از اینکه وضع حجاب در گیلان خوب است یا بد و یا اینکه سخنان آقای جعفرزاده درست است یا غلط،نکته ای دیگر در پس این ماجرا خودنمایی می کند.
کد خبر: ۲۴۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 11 June 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

علی خداپرست / تابناک: امروز شنیدم که مهندس جعفرزاده در واکنش به اظهارات حجت الاسلام ناصر رفیعی که گفته بود وضع حجاب در گیلان مثل اروپا است از او خواسته که هرچه سریعتر از مردم گیلان عذرخواهی کند ؛ فارغ از اینکه  وضع حجاب در گیلان خوب است یا بد و یا اینکه سخنان آقای جعفرزاده درست است یا غلط،نکته ای دیگر در پس این ماجرا خودنمایی می کند.

این نماینده مردم رشت در بیانیه شماره دوم خود گفت: نیاز به وکیل و وسیع نداریم / صداوسیما تا مدتی آقای رفیعی را دعوت نکند / بعضی از آقایان وطن فروش به دفاع از سخنان آن شیخ خاطی به پا خواسته اند.


و اما نکته مهم ، حضور آقای جعفرزاده به عنوان حامی و مدافع مردم گیلان است که چند وقت پیش نیز در پی اظهارت سعید جلیلی ، احساس تکلیف کرده بود و در اقدامی مشابه ، به دبیر سابق شورای امنیت ملی واکنشی مشابه داشت.

هرچند حمایت از حقوق مردم از حقوق ذاتی نمایندگان و حرکتی پسندیده است اما چند سوال را در ذهن مردم استانمان ایجاد می کند.

اول آن که جناب جعفرزاده چرا در حوزه مسولیت خود با همچین غیرتی از مردم گیلان دفاع نمی کند؟

چرا بی کاری جوانان گیلانی که همه می دانیم با تدبیر بهتر نمایندگان گیلان می تواند تغییر کند ، جناب جعفرزاده را مجبور به دادن بیانیه نمی کند؟ مسئله ای که رهبر انقلاب چند روز قبل فرمودند در این مورد از جوانان کشور خجالت می کشم.

چرا وضع محیط زیست گیلان که روز به روز هم بدتر می شود خواب آقای نماینده را آشفته نمی کند؟بی توجهی در این بخش به حدی است که مسئولان محترم از ساخت یک زباله سوز هم دریغ می کنند،تا طبیعت گیلان به زباله دان بدل شود.

چرا زمانی که قلیان سراها مهم ترین تقریحگاه جوانان ما شده است حرکتی از این حامی مردم گیلان نمی بینیم؟

این چند سطر نه برای توهین به آقای جعفرزاده بلکه برای تذکر به همه ی مسئولان عزیز بود تا حواسشان باشد نتیجه تصمیماتشان چه تاثیراتی بر سرنوشت مردمی که آن ها حامی و مدافع آن ها هستند می گذارد.تا شاید زبان و قلم و قدمشان بیشتر برای مردم بچرخد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار