اگر شاگردان عبدالله ویسی در بازی امروز مقابل تیم راه‌آهن بتوانند 3 امتیاز کامل بازی را کسب کنند با خیال راحت تری بازی‌های بعدی را انجام می دهند زیرا کسب این امتیاز حیاتی است و جایگاه آنها چند پله ارتقا خواهد داد
کد خبر: ۲۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 17 April 2015
تیم استقلال خوزستان در حالی از دقایقی پیش در هفته بیست و ششم لیگ برتر به دیدار تیم راه آهن تهران قهر جدولی رفت که خود نیز اوضاع خوبی در جدول جام خلیج فارس ندارد زیرا در بین 16 تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها رتبه سیزدهم را در اختیار دارد که جایگاه شایسته‌ای نیست.

تیم آبی پوش خوزستانی در بازی مقابل راه آهن که با داوری شاهین حاج بابایی و کمک سعید قاسمی و علی اکبر عظیم پور در ورزشگاه شهر قدس آغاز شده پرویز کریمی، مجید حیدری، محمد طیبی، میثم مجیدی، عبدالهادی خنیفر، رضا کاردوست، محمد رضا مهدوی، میثم بائو، روح الله سیف اللهی، مهدی مومنی و سیدمهدی سید صالحی را به میدان فرستاد تا شاید بتواند امتیاز کامل این مسابقه را به دست آورد.

به گزارش تابناک خوزستان، اگر شاگردان عبدالله ویسی در بازی امروز مقابل تیم راه‌آهن بتوانند 3 امتیاز کامل بازی را کسب کنند با خیال راحت تری بازی‌های بعدی را انجام می دهند زیرا کسب این امتیاز حیاتی است و جایگاه آنها چند پله ارتقا خواهد داد.

عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با راه‌آهن در همین رابطه گفت: بازی حساسی مقابل راه‌آهن داریم. برنده این بازی می‌تواند در ادامه لیگ با آرامش بیشتری بازی‌ها را دنبال کند و بازنده هم برایش پایان کار نخواهد بود زیرا چند بازی دیگر خواهند داشت اما کارش دشوارتر می‌شود. ما سعی می‌کنیم دست پر به اهواز بازگردیم.

وی افزود: ساختار دفاعی ما برخلاف نیم‌فصل اول در نیم‌فصل دوم خوب نبود اما سعی می‌کنیم که در بازی‌های آینده این موضوع بهتر شود و بتوانیم عملکرد خوبی تا پایان فصل داشته باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه بیان کرد: اگر ما در اول فصل برای سهمیه گرفتن بسته می‌شدیم هم‌اکنون در نیمه بالایی جدول قرار داشتیم اما برای بقا در لیگ بسته شده‌ایم و در هفته‌های گذشته هم رتبه‌های دهم و یازدهم و دوازدهم را داشته‌ایم سعی می‌کنیم در 5 هفته آینده هم تیم را در همین رده‌ها حفظ کنیم.

اما همانطور که ویسی گفته تیم برای ماندن در لیگ بسته شده و با 24 امتیاز کسب شده در لیگ خلیج فارس در صورت شکست در این دیدار کمی اوضاعشان برای ادامه کار سخت‌تر خواهد شد، زیرا تیم‌های پایین جدول برای ماندن در این جام رقابت نزدیکی دارند.

هر چند در این بازی تیم فوتبال استقلال خوزستان 4 بازیکن خود یعنی موسی کولیبالی، میثم دورقی، ایمان باصفا و محمدابراهیم خسروی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد ولی بازیکنان این تیم امید دارند با کسب 3 امتیاز تا رده دهم یا یازدهم جدول لیگ صعود کنند.

برای 2 تیم حاضردر مسابقه امروز کسب 3 امتیاز جنبه حیاتی دارد زیرا برای ماندن یا نماندن آنها در فصل آینده لیگ برتر خلیج فارس تاثیر زیادی خواهد داشت.

فرهاد کاظمی، مربی راه‌آهن نیز گفت: صد درصد تلاش ما این است که این اتفاق رخ بدهد و راه آهن در لیگ برتر بماند حیف است که راه‌آهن سقوط کند. راه‌آهن قدیمی و ریشه‌داری است و باید تلاش کنیم تا این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

با این گفته کاظمی متوجه عزم بازیکنان و مربیان راه‌آهن برای کسب این3 امتیاز هستیم ولی امیدواریم که عبدالله ویسی سرمربی خوزستانی تیم استقلال خوزستان بتوانند با هدایت خود همانطورکه امیدوار بود امتیاز کامل بازی را کسب کند و با دست پر به زادگاه خود بازگردد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار