کد خبر: ۲۳۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ 25 May 2016
تابناک گیلان - فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از کشف چهار کیلو و 500 گرم ماده مخدر تریاک از یک زمین کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر چهارشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ محمود قاسمی گفت: طبق اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی در زمین کشاورزی خود یک بسته مشکوک کشف کرده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که بسته های مشکوک حاوی چهار کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک بوده که برای تحقیقات تکمیلی به مقر انتظامی منتقل شد.
سرهنگ قاسمی خاطرنشان کرد: با تحقیقات صورت گرفته تاکنون دو متهم 55 و 32 ساله به عنوان مظنون دستگیر و بررسی ها برای مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

وی از شهروندان این شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

* کشف 20 کیلوگرم ماده مخدر حشیش از کف باربند عقب خودرو
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان نیز از کشف 20 کیلوگرم ماده مخدر حشیش از کف باربند عقب پیکان وانت در رشت خبر داد.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، احدالله احدی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی بررسی گزارش های مردمی، از فعالیت یک قاچاقچی در تهیه و توزیع مواد مخدر در استان اطمینان حاصل کردند.
وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خودروی پیکان وانت این قاچاقچی 47 ساله، اهل و ساکن تهران را در شهرستان رشت متوقف و از کف باربند عقب خودرو 20 کیلوگرم حشیش کشف کردند.
وی با اعلام اینکه خریدار 25 ساله اهل و ساکن شهرستان رشت نیز در اقدامی غافلگیرانه در محل قرار دستگیر شد، بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از مبارزه بی امان و شبانه روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردم استان در حوزه مواد مخدر می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار