تابناک گیلان - نامزد فهرست امید در انتخابات مجلس ضمن تشریح جزئیات جلسه حزب اعتدال و توسعه گفت: در جلسه حزب اعتدال فینال انتخابات ریاست مجلس برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 18 May 2016
تابناک گیلان - نامزد فهرست امید در انتخابات مجلس ضمن تشریح جزئیات جلسه حزب اعتدال و توسعه گفت: در جلسه حزب اعتدال فینال انتخابات ریاست مجلس برگزار شد.

غلامعلی جعفرزاده در خصوص جلسه شب گذشته حزب اعتدال و توسعه، گفت: همایش حزب برای تلطیف قلوب و وفاق و همدلی بین منتخبان بود.

منتخب مردم رشت در مجلس ادامه داد: این جلسه با این هدف تشکیل شد که منتخبان مجلس دهم انتخابات هیئت رئیسه را مدلسازی با انتخابات بومی و فرقه ای و محلی خود در رقابت های مجلس نکنند و بدانند این انتخابات، انتخاب بین دو عالم از سوی عاقلان است و پس از پایان آن باید دو فراکسیون در راستای حل مشکلات مردم عمل کنند.

وی تاکید کرد: نباید رقابت های دو فراکسیون برای ۴ سال ادامه یابد.

عضو فراکسیون رهروان مجلس با انتقاد از برخی دیدگاه ها که رقابت ریاست مجلس را بسیار جدی و با خط کشی های دقیق تحلیل می کنند، گفت: باید انتخابات ریاست مجلس در حالی که جدی است برادرانه باشد. در انتخابات مجلس دو برادر با هم کشتی می گیرند.

وی در تشریح این جلسه گفت: از سوی نمایندگان آقای علی نوبخت و سبحانی فر سخنرانی کردند و مطالبات مردم و نمایندگان را مطرح کردند.

نامزد فهرست امید در انتخابات مجلس ادامه داد: از سوی حزب اعتدال و توسعه نیز آقای بانک، واعظی وزیر ارتباطات و نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سخنرانی کردند.

عضو فراکسیون رهروان اظهارداشت: پس از آن آقای لاریجانی و عارف به بیان نظرات شان پرداختند.

توصیه حزب اعتدال توسعه برای توافق بر سر ریاست مجلس

جعفرزاده اظهارداشت: سخنرانی آقای بانک، نوبخت و واعظی بیشتر نصیحت گونه بود و به نوعی در سخنرانی خود خواستار توافق بر سر ریاست مجلس بودند که رایزنی ها پشت پرده انجام شده و اگر فردی پشت پرده انتخاب شد، به صحن معرفی شده و از سوی نمایندگان انتخاب شود.

وی با بیان اینکه منتخبان در خصوص ریاست مجلس به تصمیم رسیده اند، گفت: البته به خاطر نزدیکی حزب اعتدال و توسعه به دولت، در سخنرانی خود در خصوص نامزدهای ریاست مجلس سمت و سوی خاصی را اعلام نکرده اند.

نماینده رشت اظهارداشت: آقای عارف و لاریجانی نیز در سخنرانی های خود دیدگاه هایشان را راجع به مجلس مطرح کردند.

وی ادامه داد: لاریجانی در سخنرانی بسیار خوبی که داشت ریشه های مشکلات دولت و مجلس را بررسی کرده و وظایف هر کدام از اینها برای کاهش مشکلات را تشریح کرد.

شب طلایی لاریجانی در حزب اعتدال و توسعه/فینال انتخابات ریاست مجلس برگزار شد

نامزد فهرست امید در انتخابات مجلس با اشاره به حضور بیش از ۱۵۰ منتخب در جلسه حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: دیشب، شب طلایی برای لاریجانی بود و لاریجانی خوب درخشید. می توان گفت پس از سخنرانی عارف و لاریجانی، اکثریت نمایندگان حاضر در مجلس برای ریاست لاریجانی در مجلس دهم اجماع کردند. دیشب شب فینال انتخابات ریاست مجلس بود و فینال صحن علنی مجلس نمایشی است.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی در ابتدای سخنرانی گفت ما از این نامزدبازی ها خسته شده ایم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: دیشب کار انتخاب ریاست مجلس به پایان رسید و یکی از وزرا به من گفت امشب ۵۰ تا ۶۰ رای به آرای لاریجانی برای ریاست مجلس اضافه شد.

روز گذشته جلسه ای با عنوان همایش مجلس اخلاق مدار و ولایت مدار با حضور اصولگرایان و مستقلان و همایش فراکسیون امید نیز تشکیل شده بود اما به نظر می رسد همایش حزب اعتدال و توسعه نقش تعیین کننده برای انتخاب ریاست مجلس داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار