تابناک گیلان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی اردیبهشت ماه جاری در ابلاغ هایی جداگانه از سوی استاندار گیلان، دو حکم مسئولیت جدید دریافت کرد.
کد خبر: ۲۳۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 16 May 2016
تابناک گیلان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی اردیبهشت ماه جاری در ابلاغ هایی جداگانه از سوی استاندار گیلان، دو حکم مسئولیت جدید دریافت کرد.

طی حکمی از سوی محمدعلی نجفی، استاندار گیلان و رییس همایش ملی پدافند غیرعامل در حوزه دریای خزر، فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان عضو کمیته برنامه ریزی و اجرایی این همایش منصوب شد.

 در بخشی از این حکم آمده است: نظر به نقش و اهمیت حوزه دریای خزر به عنوان یکی از ارکان توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور و با توجه به اینکه مقرر است همایش ملی و سراسری پدافند غیرعامل در حوزه دریای خزر در استان گیلان برگزار گردد بموجب این حکم جنابعالی را به سمت "عضو کمیته برنامه ریزی و اجرایی همایش" منصوب می کنم.

 امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف همایش و نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل در سال مزین به اقتصاد مقامتی، اقدام و عمل موفق و موید باشید.

 فاضلی در حکمی دیگر از سوی نجفی، به عنوان عضو ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان گیلان منصوب شد.

 در بخشی از این حکم نیز آمده است: با عنایت به ابلاغیه وزیر محترم کشور درخصوص تشکیل ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی و همچنین در راستای شعار محوری سال جاری، با هدف اقدام و عمل جدی در خصوص کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان عضو این ستاد منصوب می گردید.

 امید است در پرتو عنایت ایزد منان و در راستای منویات مقام معظم رهبری، اهداف دولت تدبیر و امید و تلاش بی شائبه این ستاد، شاهد گسترش هر چه بیشتر اعتلای فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب های مختلف در استان و ایران اسلامی باشیم.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
باز تبریکات در ودیوار در این شهر که به پارتی بازی و باند بازی معروفند و کسی خارج از دایره دوستان نمیتونه حتی یه شغل پیدا کنه اینجا.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار