کد خبر: ۲۳۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 15 May 2016
تابناک گیلان - رئیس دادگستری گیلان شواری حل اختلاف زندان‌های گیلان رتبه دوم در کسب رضایت و آزادسازی زندانیان در کشور را کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان،‌ «احمد سیاوش‌پور» در جلسه ستاد مبارزه با جرائم خاص، با اشاره به این‌که متأسفانه امروزه دو مقوله اخلاق و فرهنگ در دنیا کم‌رنگ شده است، تصریح کرد: کلیساها و کنیسه‌های غرب نتوانستند با رواج آموزه‌های مذهبی، اخلاق‌مداری را میان مردم رواج دهند.

رئیس شورای قضایی گیلان پیشگیری‌های وضعی را راهکار جایگزین غربی‌ها برای اخلاق برشمرد و افزود: استفاده از تکنولوژی جدید و کنترل سیستمی و مداربسته، نظم کنترل شده‌ای را در کشورهای پیشرفته به ارمغان آورده است که همه زوایای جامعه را در سیطره خود دارد.

رئیس کل دادگستری گیلان در ادامه صیانت از حقوق بیت‌المال را از وظایف دادگستری‌ها دانست و گفت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری می‌تواند با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی در این مقوله به نتایج مطلوبی دست یابد.

وی حفظ حقوق شهروندی و حریم خصوصی و کرامت مردم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار با حفظ حقوق شهروندی، هنر نهادهای نظارتی می‌باشد.

سیاوش‌پور کسب رضایت و گذشت در پرونده‌های کیفری را دارای اهمیت زائدالوصفی اعلام کرد و یادآور شد: شواری حل اختلاف زندان‌های گیلان رتبه دوم در کسب رضایت و آزادسازی زندانیان در کشور را کسب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار